Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
lucifeer
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
lucifeer


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Ivalo, tulevaisuudessa se tulee olemaan Seoul, South-Korea ☻♥

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeMa Huhti 16, 2012 2:57 pm

Pairing: Minho/Taemin
Rating: K-13?
Genre: kaipa se fluff on ? en tiedä
EN OMISTA HAHMOJA vaikka olishan se iha kivaa omistaa ne <3
A/N Anteeksi huono otsikko. Olen oikeastikin huono keksimään otsikoita ja nimiä jne, niin sen takia tuo on noin huono : D

---------

-Aaa~.. Me saadaan kohta jotkut ihmeen lämpöhalvaukset, Kim Kibum valitti. Se oli kyllä totta, koska aurinko porotti kuumana taivalla, eikä pilviäkään ollut näkynyt koko päivänä. Choi Minho huokaisi kuin sanoakseen jotain, mutta sulki sen kun ei muistanutkaan enään mitä hänen piti sanoa.
-That's it! Taemin sanoi ja läpsäytti kätensä yhteen ja nousi tuoliltaan.
-Me lähdetään käymään kaupassa, hän jatkoi ja laski kätensä Minhon olkapäälle
-Kiva kun kerroit mullekki! Minho naurahti, vaikka tosiasiassa oli enemmän kuin sujut asian kanssa. Hän nousi tuoliltaan ja lähti talon takapihalta etupihalle Taemin roikkuen hänen perässään.
-Hyung~ älä mee noin nopeeta, Taemin valitti ja tarttui Minhoa kädestä hidastaakseen tuon vauhtia

~+~+~

Hetken päästä Minho vilkaisi taakseen ja veti sen jälkeen Taeminin sivukujalle, missä ei ollut ketään. He menivät kauas kadusta, tarpeeksi kauas, ettei heitä näy jos sinne päin sattuu katsomaan. Taemin painoi Minhon seinää vasten ja painoi huulensa Minhon huulia vasten samalla kietoen kätensä tuon vyötäisille.

Taemin näykkäisi Minhoa huulesta ja painoi sen jälkeen omat huulensa Minhon kaulalle ja piti käsiänsä Minhon kylkiä vasten. Samalla Minho laski kätensä Taeminin housujen yläreunan kohdalle ja nosti huomaamattomasti Taeminin paitaa alkaen avata Taeminin housujen nappia ja vetoketjua.
-Ei nyt, Taemin sanoi pienesti kikattaen ja otti Minhon käden pois.
-Koska s.., Minho sanoi, muttei saanut sanottua loppuun, kun Taemin painoi huulensa vielä kerran Minhon huulille ja lähti sen jälkeen hennosti kikattaen paikalta.
-Yah! Kauppaan! Minho huudahti Taeminin perään

~+~+~

Minho nosti kauppapussin jääkaapin viereiselle pöydälle ja alkoi latoa pussin sisältöä jääkaappiin. Sen tehtyä hän otti 5 cocispulloa ja lähti sinne taakse, mittä Jonghyun, Jinki ja Kibum makoilivat puolikuolleina aurinkotuoleissaan. He nousivat istumaan hitaasti samalla, kun Minho jakoi pullot.
-Missä Taemin? Jinki huolehti ja hörppäsi sen jälkeen juomastaan.
-Se sanoi tulevansa kohta, Minho vastasi

Kuten Minho sanoi; Taemin istahti kohta omalle paikalleen banaanimatopurkki kädessään. Kaikki käänsivät katseensa häneen kunnes lopulta he kaikki naurahtivat ja painoivat päänsä takaisin tyynyihinsä
-No mitää? Taemin valitti ja nojasi selkänojaan

-Hei c'moon, eikö me tosiaankaan tehdä mitään jännää? Kibum valitti ja huokaisi saaden kaikilta yhtäaikaa yhteisen vastauksen: ei

Toisaalta, Minho ja Taemin olivat tehneet erään jutun, mutta eiväthän he sitä aio kertoa.

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Tumblr_m2g7gq2yXi1qjkzuho6_250

---------

A/N Tääki on sellanen pikane tunnin tuotos, jonka takia laatu on huonompaa mitä normaalisti. Mutta koska mulla on taas kerran inspiraatio huipussaan, niin aloin suunnitella uutta tarinaa, jossa on sitten ihan mun omat hahmot


Viimeinen muokkaaja, lucifeer pvm Ti Huhti 17, 2012 5:19 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://meetat-thehalfway.tumblr.com/
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 4:54 am

ihana owo vaikka ei mitään käsitystä fandomista, mä sen verran tajusin, että tää oli jostai k-pop - artistista or samthing ? :DDD tää oli tosi nätti. ;3

-Ei nyt, Taemin sanoi pienesti kikattaen ja otti Minhon käden pois.

toi oli jotenki söpö XDX en osaa kertoa miksi, mutta jotenki, sai minutki kikattamaan.

aini, tossun ikuinen kritiikki jolla pilaa kirjottajien ilon. AHAH. Jo ekassa vuorosanassa "aaa" sä olit laittanu tohon ton kiemuramerkin D: älä laita niitä tekstiin, ellet kirjota jotain kirjettä tai jotain siihen tarinaan. se häiritti mua, ja tälleiiii ._. Lisäksi tuolla tais olla muuallaki sama merkki. Pistä mieluummin vaikka viiva, mutta älä sitä kiemuraa : (

lisäksi VUOROSANOISTA EDELLEEN. yni, jos kirjotat vuorosanaviivalla, sen jälkeen tulee ehdottomasti väli. Mua pilkunnussijaa se häirittee aina ihan suunnattomasti ja jostain syystä vaikeuttaa lukemista.. ehh, ehkä mä olenkin sit ainoa laatuani, whatever. oli joka tapauksessa pakko huomauttaa.

sitte musta kuvailu jäi jotenki vajavaiseksi.. mä en saanu oikee selvää ku toi .. taemin? .. yhtäkkiä vaaa suuteli sitä .. minho
a? .. ni, että oliko se sellanen, että ne ei oo mitää yhessä tai tällein, vai et ne olis seurustellu jo pidempään? kyllä, näin, että kirjotit, että tää oli tällanen tunnin tuotos, mutta silti mun on pakko aina ilmottaa tällasista, jos sitä havaitsen.

SITTE. poikkeuksetta, kun kappale loppu, et ollu laittanu pistettä lauseen loppuun. vaikka tää oliki nopeesti kirjotettu, tollaset pitäs huolehtia.. >o<

-Hei c'moon, eikö me tosiaankaan mitään jännää? Kibum valitti ja huokaisi saaden kaikilta yhtäaikaa yhteisen vastauksen: ei

toi lause oli jotenki omituinen, vaikutti vajavaiselta. onko siitä unohtunu joku sana? olisko sen pitäny olla vaikka, "eiko me tosiaankaan kuulla mitään jännää?" tai jotain vastaavaa? Very Happy mua jäi häirihtee. : (

ew, ainii! vähemmän tärkeä juttu, mut musta silti olennainen, alle kymmenen numerot kirjotetaan kirjaimin Very Happy eli "viisi kokispulloa".

muttajooo, kokonaisuudessaan tää oli hyvä :3 kuitenki aina voi kehittyä, kukaan ei osaa kirjottaa täydellisesti. oot nyt jo taitava kirjottaja, ja sulla on selvästi lahjoja tohon kirjottamiseen.

.. en osaa kirjottaa lyhyitä kommentteja ku innostun. sori.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 5:49 am

Khiii, jänskää Lucci ^^

Mul ei oo mtn huomautuksia virheistä, koska en löytäny niit oikeastaa yhtää, eikä mikää ärsyttäny muo tos o u o

(Tommiaeikiinnostaa ~ BD)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
lucifeer
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
lucifeer


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Ivalo, tulevaisuudessa se tulee olemaan Seoul, South-Korea ☻♥

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 9:01 am

T0MKAULITZ » Joooooo.. sieltä puuttuki pari sanaa joistain kohdista. Oon huomannu, että joskus mulla jää joko sana kirjottamatta tai sitten sana lukematta.
+Sun kommentti sait mut alamaailmoihin, mut sit tokenin kun tajusin, että kritiikki on just sitä, mitä mä tarvitsen parantaakseni kirjottamistaitojani Very Happy Mutta ylistän sua koska ah, pitkä kommentti <3

Nukke » Nooooh, luitpa ainaskin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://meetat-thehalfway.tumblr.com/
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 10:09 am

lucifeer kirjoitti:
T0MKAULITZ » Joooooo.. sieltä puuttuki pari sanaa joistain kohdista. Oon huomannu, että joskus mulla jää joko sana kirjottamatta tai sitten sana lukematta.
+Sun kommentti sait mut alamaailmoihin, mut sit tokenin kun tajusin, että kritiikki on just sitä, mitä mä tarvitsen parantaakseni kirjottamistaitojani Very Happy Mutta ylistän sua koska ah, pitkä kommentti <3

Nukke » Nooooh, luitpa ainaskin ^^

Eww, anteeksi :DD mun oli vaa pakko c: muthei, toi on totta, kritiikillä se paranee. mäki oon kirjotellu useita vuosia, ja tiiän että oon kehittyny ihan pirusti, koska munkin kirjottelijan ura alko sillä, että pyysin kritiikkiä ja sain sitä, tiesin missä parantaa ja missä oon hyvä - mun vahvuuksia on kuvailu ja tällanen: D
noh, toivottavasti en sua hirveenä masentanu^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
lucifeer
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
lucifeer


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Ivalo, tulevaisuudessa se tulee olemaan Seoul, South-Korea ☻♥

OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 10:13 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
Eww, anteeksi :DD mun oli vaa pakko c: muthei, toi on totta, kritiikillä se paranee. mäki oon kirjotellu useita vuosia, ja tiiän että oon kehittyny ihan pirusti, koska munkin kirjottelijan ura alko sillä, että pyysin kritiikkiä ja sain sitä, tiesin missä parantaa ja missä oon hyvä - mun vahvuuksia on kuvailu ja tällanen: D
noh, toivottavasti en sua hirveenä masentanu^^"

Eeet masentanu:'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://meetat-thehalfway.tumblr.com/
Sponsored content





OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Empty
ViestiAihe: Vs: OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic   OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS » Pelkkä kauppareissu? 2min fanfic
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Cupcakes story ~ My Little Pony fanfic ~ FINNISH ~

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Tarinat-
Siirry: