| ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ma Huhti 16, 2012 1:11 pm | |
| Tajusin jotain väärin, ja sitten en tajunnutkaan 8DD Eheheh, Pinkamena ja Pinkie X'D Joo okei.
Kylläkyllä ~ MLP FiMiä rakastetaan + koko sydämmestä rakastetaan Pinkamenaa 83
| |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ti Huhti 17, 2012 12:08 pm | |
| | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ti Huhti 17, 2012 12:14 pm | |
| Oukkidoukki 8D Pinksun bounce bounce | |
|
| |
Dino Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ To Toukokuu 03, 2012 3:34 pm | |
| Olin joskus viime syksynä tosi iso MLP:FiM-fani. :D Sit se innostus jotenki lopahti niin etten oo ees kakkoskautta kattonut, pitäis ehkä ottaa työn alle sekin projekti...
Mut niin. Applejack on paras poni.
Samoin Rainbow Dash, Pinkie Pie, Cutie Mark Crusadersit yhdessä ja yksittäin, Octavia, DJ Pon-3, Spitfire, Soarin', Lyra ja BonBon... :] Ja Gilda mut se ei oo poni.
Oottekste muuten kattonu niitä jaksoja suomiteksteillä? :D Subinyymin subit on ihan älyttömän loistavia. (Oon ollu osallisena joihinkin niistä käännöksistä >:D)
Ai nii ja mul on tähänki joku miljoona paritusta... :x | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Pe Toukokuu 04, 2012 3:09 am | |
| | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ke Toukokuu 09, 2012 12:14 pm | |
| [quote="Nukke"] - Dino kirjoitti:
- Mut vaiks kuin kivaa et tääl on muitaki AJ/Rarity-faneja 8D Voin jossain vaihees ehkä näyttää pari ihmis!AJ/Rarity-fanarttia jotka oon töhertäny joskus... Piirrän niit aina ihmisinä ku a.) en osaa piirtää niit poneina ja b.) musta ne on jotenki mielenkiintosempii ihmismaailmaan sijotettuina.
Hehahe, joo o u O Ne on ihmisinä jänniä ow O Kuolaan yhtä jännää kuwaa mis Apple ja Rarity on ihmisinä ja silleen O u O https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/135/sulinsulin8d.jpg/That öwö | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ke Toukokuu 09, 2012 2:05 pm | |
| - Nukke kirjoitti:
- Hehahe, joo o u O
Ne on ihmisinä jänniä ow O Kuolaan yhtä jännää kuwaa mis Apple ja Rarity on ihmisinä ja silleen O u O
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/135/sulinsulin8d.jpg/
That öwö Aaaw, mäki oon kai nähny ton kuvan joskus. :D Se on söpö! Tein ny ihan vaan teitä varten AJ/Rarity-postauksen mun sekataideblogiin: KLIK. ...Eikä noi ees oo erityisen hienoi kuvia OTL | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Ke Toukokuu 09, 2012 8:58 pm | |
| - Dino kirjoitti:
- Aaaw, mäki oon kai nähny ton kuvan joskus. Se on söpö!
Tein ny ihan vaan teitä varten AJ/Rarity-postauksen mun sekataideblogiin: KLIK.
...Eikä noi ees oo erityisen hienoi kuvia OTL Jei ^^ Tota kuwaa mää sitte kuolaan aina joskus owo .. Pakkomiellesiihenkuwaankans x'3 Hihehah, meitä varten 8'3 Aaaaws, ihania kuwia ^^ ~ Nukke is happyy | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ To Toukokuu 10, 2012 7:43 am | |
| Ite oon kattonu noi kummatkin kaudet, mut en mikää ihmeelline fani oo... | |
|
| |
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ To Toukokuu 10, 2012 10:44 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Hihehah, meitä varten 8'3
Aaaaws, ihania kuwia ^^ ~ Nukke is happyy No juu. xD Tai teiän inspiroimina. Tai jotain. Joskus voisin tehä kans RD/Pinkie-postauksen. :] Mut kiitoksia kovasti kehusta! <3 | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Pe Toukokuu 11, 2012 2:55 am | |
| - Dino kirjoitti:
- No juu. xD Tai teiän inspiroimina. Tai jotain. Joskus voisin tehä kans RD/Pinkie-postauksen. :]
Mut kiitoksia kovasti kehusta! <3 Jeih, teee 83 Olehywävain, ja lisää niit tulee O u O Nukkekin tahtoo oppia piirtämään yhtä hywin >3< ~ | |
|
| |
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Pe Toukokuu 11, 2012 6:24 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Jeih, teee 83
Olehywävain, ja lisää niit tulee O u O Nukkekin tahtoo oppia piirtämään yhtä hywin >3< ~ Teen varmaan tyyliin ens viikolla, en viiti laittaa kahta samantyyppistä postausta putkeen samasta fandomista... :x Aww, kiitos! Harjoitusta se vain kaipaa. :3 Mäki oon harjotellu vuosikaudet. | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ Pe Toukokuu 11, 2012 7:20 am | |
| - Dino kirjoitti:
- Teen varmaan tyyliin ens viikolla, en viiti laittaa kahta samantyyppistä postausta putkeen samasta fandomista...
Aww, kiitos! Harjoitusta se vain kaipaa. :3 Mäki oon harjotellu vuosikaudet. JeBsjeBs owO Jei owO Molen mölliskelemässä nyt kaikkea... öwö Oooows, oon muuten piirtäny Rainbow Dashin, Rarityn ja Fluttershyn humanchibeinä ~ Ja sit Pinkamenasta oon piirtäny kanssa jotain kökköä ^^ Heha ~ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ | |
| |
|
| |
| ~ My Little Pony: Friendship is Magic ~ | |
|