| Potterheads? ϟ | |
|
+11Morgenstern Suklaapupu Hemuli Kiiarawrr CookieMonster Ikaros Couse Nukke T0MKAULITZ Manatee Tuhoaja 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tuhoaja Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 13.04.2012 Paikkakunta : Tylypahka ^w^
| Aihe: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 9:26 am | |
| Eli olisko täällä yhtään potteristia mun seuraks? (:
+ Jos löytyy niin yleistä keskustelua Pottereista.
/ Tää meni nyt yleiseen, kun ei muutakaan paikkaa ollut >8--)// POTTERMORE-NICKIT?
Viimeinen muokkaaja, Tuhoaja pvm Su Huhti 15, 2012 9:50 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 9:27 am | |
| - Tuhoaja kirjoitti:
- Eli olisko täällä yhtään potteristia mun seuraks? (:
+ Jos löytyy niin yleistä keskustelua Pottereista. En tiedä jos potteristiks voi kutsuu mut luin ekan kirjan 7-vuotiaan ja se on ollu menoo sen jälkeen oon lukenu kaikki kirjat 2x tai enemmän mut en oo nähny kaikkii leffoja ) | |
|
| |
| |
| |
T0MKAULITZ Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 13.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : rovaniemi
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 9:30 am | |
| busteeed kaikki kirjat luettu about viiteen kertaa, nähny kaikki leffat paitsi kolmosen ja seiskan owo PALVON ROWLINGIA. | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| - Tuhoaja kirjoitti:
Nohei siitä vaan kattomaan leffoja! Ei leffoilla kyl sinänsä oo väliä, kun kirjat on silti parempia (: Totta. Ketkä on sun lempparihahmot?? | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Naah.. Oon kattonu vaa ne elokuwat, enkä lukenu kirjoja owö
Ihan jännää ~ Enkä oo potteristi kuitenkaan o u O | |
|
| |
Couse Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 9:31 am | |
| Musta mitää potter fania saada onhan ne ihan hyviä joo, mut en seuraa ja sitte se viiminen elokuva siitä potterista oli ihan outo, en tajunnu sitä loppua siinä. + En jaksa lukee niitä kirjoja, vaikka meillä on ne ihan kaikki. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 9:33 am | |
| - Manatee kirjoitti:
- Totta. Ketkä on sun lempparihahmot??
ääh, niit on ihan liikaa, mut vois nyt sanoa että kelmit, Weasleyt ja Severus ainakin. Ai joo ja Luna~ | |
|
| |
| |
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 10:57 am | |
| Oon lukenu kolme ekaa kirjaa (okei, se kakkonen jäi kesken mut kuitenkin), ja oon kattonu kaikki ne elokuvat ainakin tusinaan kertaan - lukuun ottamatta 7 molempia osia, koska kävin oon vaan käyny kattoo ne leffateatterissa (jälkimmäisen yönäytöksessä) enkä oo jaksanu ostaa niitä itelle. | |
|
| |
CookieMonster Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 12.04.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Korvessa
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 11:01 am | |
| Oon kattonu kaikki elokuvat ja oli ihan hyviä | |
|
| |
Kiiarawrr
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 13.04.2012 Paikkakunta : Wonderland:D
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 11:05 am | |
| Hohoo meeh. Kattonu kaikki elokuvat kirjat viel kesken | |
|
| |
Kiiarawrr
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 13.04.2012 Paikkakunta : Wonderland:D
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 11:08 am | |
| Mitkäs on teijän lempi hahmoi? Mul on vrm...Fred ja George jaa jaa Severus,Harry jaah Luna~ | |
|
| |
Hemuli Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Pe Huhti 13, 2012 12:32 pm | |
| Potterit on niin ihania | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ La Huhti 14, 2012 2:05 pm | |
| - Manatee kirjoitti:
- En tiedä jos potteristiks voi kutsuu mut luin ekan kirjan 7-vuotiaan ja se on ollu menoo sen jälkeen oon lukenu kaikki kirjat 2x tai enemmän mut en oo nähny kaikkii leffoja )
Oon lukenu kaikki kirja 1 kerran, ihme, ihme. Ja kerran yritin alottaa uusiks, mut ei vaa jaksanu. Ja sit oon myös nähny kaikki leffat, mut se on sit oikeastaan siinä | |
|
| |
Morgenstern Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 15.04.2012 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 10:13 am | |
| Kirjat on vuosien varrella tullut luettua kertaan jos toiseenkin. Elokuvista en niinkään perusta, mutta varsinkin pienempänä pidin kamalasti niistä potter-peleistä. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 10:18 am | |
| - Tuhoaja kirjoitti:
- tosiaankin! ja jotenkin mua ärsyttää se, kun Puoliverisessä Prinssissä Doran piti löytää Harry junasta, mutta leffassa se onkin Luna.
Tälläset pikkuasiatkin häiritsee mua :'D Olikse muka Luna, mun mielest se oli Lupin, tai joku niist opeist joka löys sen sielt, emt, ehk oon vääräs. Siit on nii kaua... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 10:21 am | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
- Olikse muka Luna, mun mielest se oli Lupin, tai joku niist opeist joka löys sen sielt, emt, ehk oon vääräs. Siit on nii kaua...
kai se oli Luna joka tuli siihen niiden lasien kanssa puhumaan narksuista? D': .. ehkä | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 10:24 am | |
| - Tuhoaja kirjoitti:
- kai se oli Luna joka tuli siihen niiden lasien kanssa puhumaan narksuista? D':
.. ehkä Oke... sit mä vaa oon unohtelias pieni olio.. veli kiusaa, ja näppäilee jtn. random näppäimii tos vieres. ( Huom, se on mua 10 vuot vanhempi).... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 10:43 am | |
- Oke... sit mä vaa oon unohtelias pieni olio.. veli kiusaa, ja näppäilee jtn. random näppäimii tos vieres. ( Huom, se on mua 10 vuot vanhempi)....
En mäkään kyllä varma oo, mut tuun aina päteen kaikkeen pottereihin liittyvään!!1 | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 11:28 am | |
| - Tuhoaja kirjoitti:
- En mäkään kyllä varma oo, mut tuun aina päteen kaikkeen pottereihin liittyvään!!1
Okei.... Mä syön salmiakkei... | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 11:35 am | |
- Okei.... Mä syön salmiakkei...
Ja mä mehujäätä öwö Jos sen verran tiedän pottereista, nii Luna, se koirahyyppä mikä.. Siriushan se ja se .. Mikä se oli. Se mustiin pukeutunu tyyppi.. Oliko se Kalkaros? owo | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Su Huhti 15, 2012 12:09 pm | |
| - Zumototoka kirjoitti:
- Hoho. ouo Ite unohin Siriuksen kokonaan... owo Se tosiaan on myös minu yks lemppari. öwö Ilkeetä ku se kuoli. ;w;
JeBs D8 Sehä kuoli aika alussa tai jotain? owö | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Ma Huhti 16, 2012 2:15 am | |
| - Ikaros kirjoitti:
- Kiva kun oma serkku tappo sen. Ja sen jälkeen Bellatrix viel hihku siin onnessaan tyyliin "Mää tapoin Siriuksen~! Mää taapoin Siriuksen~!" Että joo...
Sirius oli kyl yks mun lemppareista. Kaks muuta oli Fred ja George :3 JeBsjeBs owo Bellatrixillä on jännä nimi owO muttei kyl yhtää sovi sille >8< | |
|
| |
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ Ma Huhti 16, 2012 8:30 am | |
| - Ikaros kirjoitti:
- Kiva kun oma serkku tappo sen. Ja sen jälkeen Bellatrix viel hihku siin onnessaan tyyliin "Mää tapoin Siriuksen~! Mää taapoin Siriuksen~!" Että joo...
Sirius oli kyl yks mun lemppareista. Kaks muuta oli Fred ja George :3 - Lainaus :
- "I KILLED SIRIUS BLACK!"
Bellakin on kyllä hieno hahmo, mutta Sirius on vaan ihana!! Joo ja Severus vihasi Harrya koska ei pitänyt tämän isästä, mutta kuitenkin suojelia Harrya koska oli luvannut Dumbledorelle tekevänsä mitä tahansa jos tämä suojelisi James ja Lily Potteria, koska rakasti Lilya. Oho tulipas sekava selitys, anygays, Severus on myös ihana ♥ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Potterheads? ϟ | |
| |
|
| |
| Potterheads? ϟ | |
|