Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 OS - In Die Nacht (TH, T/B, S)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS - In Die Nacht (TH, T/B, S) Empty
ViestiAihe: OS - In Die Nacht (TH, T/B, S)   OS - In Die Nacht (TH, T/B, S) Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 4:33 am

mä oon laiska enkä jaksa alkaa keksimään tälle yhtään kliseisempää nimeä, toi in die nacht tarkottaa siis yössä Very Happy ja en jaksa alkaa laittaan noita alkujuttuja, tärkeimmäthän tossa otsikossa on. owo

ps. voinko puolustella tekstejäni sillä että täytän vasta 13 ):

IN DIE NACHT

Jokainen sävel irtoaa ilmoille kitarasta vaivattomasti, helisevästi. Jokaisella on oma merkityksensä.
Hänen katseensa on suuntautunut kitaran kieliin, joilta äänet kimpoilevat vapaiksi, kaikuvat äänettömyydessä.

Hän on niin kaunis. Puoliummessa olevien silmien suklaanruskea katse on nyt hellä, kun hän nostaa katseensa, antaa sen kiinnittyä minuun. Toinen suupieli kohoaa hymyyn, ja huulen lävistänyt hopeinen koru välkähtää kuunvalossa.

Minä punehdun. Kiedon käteni vielä tiukemmin jalkojeni ympärille, nojaan leukani polviini.
“Soita minulle”, olin pyytänyt, laskeutunut huoneen lattialle istumaan. Nojautunut kiinni olevaan oveen.
Hän oli ymmärtänyt pyyntöni, In Die Nachtin nuotit kaikuvat huoneessa.
Hän soittaa minulle, vain minulle.

Sydämeni hakkaa, kuulen sen jyskeen. Hänen sydämensä lyö samaa tahtia omani kanssa, jos sydämeni pysähtyy, ei hänenkään sydämensä jaksa enää pumpata verta.
Olen hänen elämänsä ja minä hänen.

Viimeinen sävel huokaa yksinäisenä, mutta silti niin kauniina. Aikansa se värjyy ilmassa, kunnes äänettömästi haihtuu huoneen pimeyteen.

Hän laskee kitaran hellävaroin sylistään lattialle, asettaa sen nojaamaan sängyn reunaan.
Hän katsoo minua silmiin kutsuvasti, minä nousen varovasti ylös. En halua rikkoa hiljaisuutta, vaan kävelen äänettömästi hänen luokseen sängylle.

Painaudun hänen syliinsä, annan hänen suudella otsaani. Ajatuksissani kitara säestää hetkeä hennoin, mutta samalla niin voimakkain, vahvoin kielin.

Sen laulun hän soittaa vain minulle. Vain ja ainoastaan minulle.

----------
Takaisin alkuun Siirry alas
Rotsi

Rotsi


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : En kerro >) Lapis kuitenki

OS - In Die Nacht (TH, T/B, S) Empty
ViestiAihe: Vs: OS - In Die Nacht (TH, T/B, S)   OS - In Die Nacht (TH, T/B, S) Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 10:02 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
mä oon laiska enkä jaksa alkaa keksimään tälle yhtään kliseisempää nimeä, toi in die nacht tarkottaa siis yössä Very Happy ja en jaksa alkaa laittaan noita alkujuttuja, tärkeimmäthän tossa otsikossa on. owo

ps. voinko puolustella tekstejäni sillä että täytän vasta 13 ):

IN DIE NACHT

Jokainen sävel irtoaa ilmoille kitarasta vaivattomasti, helisevästi. Jokaisella on oma merkityksensä.
Hänen katseensa on suuntautunut kitaran kieliin, joilta äänet kimpoilevat vapaiksi, kaikuvat äänettömyydessä.

Hän on niin kaunis. Puoliummessa olevien silmien suklaanruskea katse on nyt hellä, kun hän nostaa katseensa, antaa sen kiinnittyä minuun. Toinen suupieli kohoaa hymyyn, ja huulen lävistänyt hopeinen koru välkähtää kuunvalossa.

Minä punehdun. Kiedon käteni vielä tiukemmin jalkojeni ympärille, nojaan leukani polviini.
“Soita minulle”, olin pyytänyt, laskeutunut huoneen lattialle istumaan. Nojautunut kiinni olevaan oveen.
Hän oli ymmärtänyt pyyntöni, In Die Nachtin nuotit kaikuvat huoneessa.
Hän soittaa minulle, vain minulle.

Sydämeni hakkaa, kuulen sen jyskeen. Hänen sydämensä lyö samaa tahtia omani kanssa, jos sydämeni pysähtyy, ei hänenkään sydämensä jaksa enää pumpata verta.
Olen hänen elämänsä ja minä hänen.

Viimeinen sävel huokaa yksinäisenä, mutta silti niin kauniina. Aikansa se värjyy ilmassa, kunnes äänettömästi haihtuu huoneen pimeyteen.

Hän laskee kitaran hellävaroin sylistään lattialle, asettaa sen nojaamaan sängyn reunaan.
Hän katsoo minua silmiin kutsuvasti, minä nousen varovasti ylös. En halua rikkoa hiljaisuutta, vaan kävelen äänettömästi hänen luokseen sängylle.

Painaudun hänen syliinsä, annan hänen suudella otsaani. Ajatuksissani kitara säestää hetkeä hennoin, mutta samalla niin voimakkain, vahvoin kielin.

Sen laulun hän soittaa vain minulle. Vain ja ainoastaan minulle.

----------


IHANA :3 Tosi kaunis<3
Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS - In Die Nacht (TH, T/B, S)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Tarinat-
Siirry: