| Kesäsuunnitelmia! | |
|
+8T0MKAULITZ Jubu LINNIRAWR Suklaapupu Ikaros Omena Nukke Dino 12 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Dino Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Kesäsuunnitelmia! Pe Toukokuu 04, 2012 10:15 am | |
| there's a hundred and four days of summer vacation 'till school comes around just to end it so the annual problem for our generation is finding a good way to spend it (lyriikat: Bowling for Soup) No! Kesä lähestyy pikavauhtia, miten ootte ajatellut viettää sen? Onko kesätöitä? Ripareita? Ulkomaanmatkoja? :D Kertokaa kaikki! Mun suunnitelmiin kuuluu tällä hetkellä lähinnä töitä, koska tiiän et oon sit aina niin väsynyt niiden jäljiltä etten jaksa vapaapäivinäkään tehdä yhtään mitään. Yritän kyl saada saikkua ainaki alkukesäksi syystä jota en nyt tähän mainitse, niin ehkä ois sitte vähän enemmän omaa aikaa... Mut yks ajatus ois ainakin lähteä kiertämään Suomea bussikyydillä. Matkahuollon viikon bussipassi maksaa vain 150 euroa ja sillä voi matkustaa niin paljon kuin huvittaa. Viime vuonna tein näin ja oli ihan huisi kokemus! Tänä vuonna otan kyllä opikseni ja a.) yövyn jossain hotellissa yhden tai kaksi yötä ja b.) otan mukaan lämpimämpiä vaatteita koska busseissa on pirun kylmä. Muita mun aikeita on Persona 3 -pelimaraton, Sailor Moonin kaikkien jaksojen katsominen ja vesisota kaverin kanssa. :3
Viimeinen muokkaaja, Dino pvm La Toukokuu 05, 2012 12:36 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Pe Toukokuu 04, 2012 1:43 pm | |
| Hiuh owo Jännää ~ Eiipä mulla mitään jännää taida olla ... öwö Seikkailua Utsjoen ja Rovaniemen välillä. Saatan käyä Porvoossa ja Helsingissä owO Jnejne.... Plääws T w T Sitten tietenkin uimista ja jäädelön syömistä ja turhanpäiwästä sekoamista | |
|
| |
Omena Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 24.04.2012 Paikkakunta : Taikamaailma
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 4:50 am | |
| Ajattelin vain istua koneella koko kesäloman ja pelata.
Ainiin, ajateltiin mennä linnanmäelle.
Siinä tais olla kaikki.
Kaverin kanssa spämmätään Team Fortress kakkosta ja Terrariaa. | |
|
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 5:02 am | |
| Mä käyn kesäkuussa töissä väh. 2 kertaa viikossa, ja sit olis tarkotus auttaa äitiä sen töiden kanssa. Heinäkuussa -jonka sain kokonaan vapaaksi- käyn ainakin Porvoossa, Fiskarsissa, ehkä Hangossa ja sit tietty ainakin tusinan kertaa Hesassa. Sit käydään kanssa Mikkelissä mökillä.
Ajattelin käydä kans Hesassa Manga Caféssa, mut katotaan et jaksanko/ehinkö. Sitten käyn tietty Linnanmäellä. Ja käydään kans ehkä kylpylässä tai Ruotsin laivalla, riippuu vähän perheen suunnitelmista.
Ja sitten tietty lojun rannalla, popsin jätskiä ja datailen. Ja kirjoitan/luen fanficcejä. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 6:41 am | |
| Teen kaikkee ihanaa, ja nautin kesästä | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 12:43 pm | |
| Siistiä et kaikki aikoo matkustella. :D Mäki unohdin omasta listastani et oon kans menossa käymään Helsingissä varmaan moneenkin otteeseen (koska kaikki parhaat kaverit asuu siellä), vierailen mun isän luona Vaasassa, (dataan dataan dataan,) ja Lintsille oon kans varmaan menossa kämppiksen kanssa.
Hassu juttu muuten, me puhuttiin just kämppiksen kanssa, että mennään johonkin muualle tänä vuonna ko oltiin Lintsillä viime vuonna ja siel ei oikeen ollu mitään sellasta ruokapaikkaa mistä oltais tykätty, ja nyt sinne on rakennettu joku miljoona uutta ruokapaikkaa. :DD Ne kuitenki kuuli ku me arvosteltiin niitä ja oli sillain "VOI EI MENETÄMME KAKSI ASIAKASTA, RAKENNETAAN ÄKKIÄ UUSIA RAVINTOLOITA!!1"
Mut niin, kaikki on kuitenki aikeissa pysytellä koto-Suomessa? :D Must ois sinänsä kivaa lähtee johonki tyyliin Britteihin tai Amerikkaan, mut rahatilanne ei kyl anna periksi. Sen takia mä seikkailenki täällä Suomenmaalla ton bussipassin voimin... xD Seikkailu sekin! Mut entä te, jos voisitte mennä ulkomaille ni mihin menisitte? | |
|
| |
LINNIRAWR Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 57 Join date : 12.04.2012
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 4:21 pm | |
| Meen leirille isoseks, vähä läksyttämää niit pikkukakaroita | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Toukokuu 05, 2012 8:11 pm | |
| - LINNIRAWR kirjoitti:
- Meen leirille isoseks, vähä läksyttämää niit pikkukakaroita 8)
Ohoo, isosena olo on parasta >:D | |
|
| |
Jubu Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 13.04.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : Kurkula
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Su Toukokuu 06, 2012 4:32 am | |
| Kesäsuunitelmiin kuuluu: -Mökki -Tietokone -Järvi -Luottoystävä -Lintsi -Automatka -VAPAUS -hyvä ruoka -Sauna Eli: - Aijon olla suurimman osan kesästä mökillä. -2.6 tai 3.6 on 4 tunnin automatka Rautalammille ( kuopionvieressä) - Rautalammilla on siis meidän mökki. sielä ajattelin datata ja vähän kaikkee muuta. -Olemme sielä viikon. Näin aluksi - Ehkä tapaan luottoystäväni/exäni kesällä lintsillä... katsoo nyt olenko täälä ja onnistuukose edes -Vapautta vietän mökillä lukemalla minun lempikirjaa jonka lukemista olen odottanut jo koko talven -Saunotaan joka päivä ja uidaan koska mökki on järven rannassa.´ -Ja ehkä lähetään Ulkomaille. | |
|
| |
T0MKAULITZ Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 13.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : rovaniemi
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Pe Toukokuu 11, 2012 10:30 pm | |
| hah, mulla olis tarkotus lähteä kesäkuussa viikoksi lontooseen ja sit hesaan jossai vaihees kesää pääsee näkeen sitä tyttöystävääki, lintsille ja tällain. sit mökillä varmaa vietetää aikaa, ja kavereide kans tietenki:D meillä on ihana paikka tällä talolla ku ei tartte ku hypätä aidan yli, ni ollaan jo rannassa:'3 | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Su Toukokuu 13, 2012 11:08 am | |
| Mä muutan suomeeeen! Ja tapaan mun kaikki ihanat kaverit jotka asuu siellä kaukana Ja sitte pompin trampalla ja uin ja uiiii, tulee kivaa ^^ | |
|
| |
Muumi Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 83 Join date : 15.04.2012
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Ti Toukokuu 29, 2012 7:19 am | |
| ei mtn kummost... kotona olenn ja käväsen poris hesas oulus ja hyvinkääl ainaki c; ulkomail ei taidet men ku viime reissu oli semmost rahan törsäyst et hohhoijakkaa... O___O kavereitten kans ja yhel ihanal laituril istuskelu on vrm se perus juttu ;>> | |
|
| |
Jubu Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 13.04.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : Kurkula
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Ke Toukokuu 30, 2012 10:49 am | |
| No mä aijon mennä 2vk mökille ja veljenpoika tulee mun seuraks ja sitten aijotaan varmaan suurimmaks osaks olla mökillä | |
|
| |
CookieMonster Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 12.04.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Korvessa
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! La Kesä 02, 2012 1:16 pm | |
| jaa-a aluks on ainaki 2 vko kesätöitä, sit käyää varmaa Powerparkissa, otan aurinkoo, syön jätskiä, uin ja kaikkee tämmöstä perus kesäjuttuja :DD oon myös kamujen kanssa ja poikaystävän kans myös (joka btw nukkuu tuol mun sängys ku sitä rupes väsyttää ja mua ei vielä vois kyl kohta liittyä sen seuraan) että semmosta mulla :DD | |
|
| |
Bonit Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 12.04.2012 Paikkakunta : Avaruus on aika upea paikka tähän aikaan vuodesta♥
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Ma Kesä 11, 2012 1:09 am | |
| Pitäs käydä rippijuhlissa pari kertaa ja sitte jtn muuta hauskaa. | |
|
| |
CookieMonster Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 12.04.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Korvessa
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Pe Kesä 22, 2012 12:13 am | |
| Tänää poikaystävän kans niitten mökille | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! Ti Elo 07, 2012 3:22 am | |
| No ei enää paljoo mitää, oli rippileiri ja olin kaverin mökil ja Kreikas ) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kesäsuunnitelmia! | |
| |
|
| |
| Kesäsuunnitelmia! | |
|