| revin kohtuni irti | |
|
+13Couse Admin Ikaros Lucifer Diabolus Mirrel Meeri 75 lucifeer Bonit Ziikku boommm Nukke Neko T0MKAULITZ 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Omena Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 24.04.2012 Paikkakunta : Taikamaailma
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ti Huhti 24, 2012 7:31 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Raakaa lihaa tietty o w o Pinkamenaki syö ~
Mutta mistä minä hankin sitä? Marinoitua ei tee mieli, ja ois kiva saaha tuoreena. | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ti Huhti 24, 2012 7:35 am | |
| - Omena kirjoitti:
- Mutta mistä minä hankin sitä? Marinoitua ei tee mieli, ja ois kiva saaha tuoreena.
Kuka tietää ouO * möllmöll Ah! My Goddess: Everyone Has Wings animea ~ * | |
|
| |
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ti Huhti 24, 2012 7:45 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Kuka tietää ouO * möllmöll Ah! My Goddess: Everyone Has Wings animea ~ *
TELL ME. I KNOW YOU KNOW WHERE I CAN FIND FLESH. | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ti Huhti 24, 2012 8:36 am | |
| - Omena kirjoitti:
- TELL ME. I KNOW YOU KNOW WHERE I CAN FIND FLESH.
Okeydokeylokey O u O Eti ensin Pinkamena. | |
|
| |
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ke Huhti 25, 2012 9:16 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Okeydokeylokey O u O Eti ensin Pinkamena.
Riittäiskö pokka kysymään? | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ke Huhti 25, 2012 10:28 am | |
| - Omena kirjoitti:
- Riittäiskö pokka kysymään?
Thäh, mitä kysymään O uO | |
|
| |
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti To Huhti 26, 2012 4:39 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Thäh, mitä kysymään O uO
Tuoretta lihaa kysymään Pinkamenalta, en halua leivonnaiseksi. | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti To Huhti 26, 2012 5:02 am | |
| - Omena kirjoitti:
- Tuoretta lihaa kysymään Pinkamenalta, en halua leivonnaiseksi.
Don't worry ^^ Pinkamena näyttää pitävän niistä tyypeistä jotka tykkää samoista asioista kuin itse O u O | |
|
| |
boommm Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 66 Join date : 14.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 6:46 am | |
| aaaa, olen pihalla | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 8:44 am | |
| - boommm kirjoitti:
- aaaa, olen pihalla
Mäki täl hetkel O u O | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 9:47 am | |
| - Ikaros kirjoitti:
- Ja Suklaa, mä tiedän tunteen. Mullakin on menkat aina ihan sairaan kivuliaat, ja oon niiden aikana hirvittävän huonolla tuulella - mua on leikillään verrattu johonkin ukkospilveen - ja multa palaa sillon pinna ihan sairaan helposti. Kerran annoin luokan poikien kuulla kunniansa (eli toivotin ne kauniisti sanottuna hornaan), kun ne epäonnekseen osu mua välkällä kumilla (tmv.) päähän sattumoisin just yhtenä näistä kuun kirotuista päivistä - sinä kyseisenä kertana ne sattu viel olemaan erityisen kipeet. Poikien ilme oli kyl näkemisen arvonen, koska ne ei varmaan ollu ikinä kuullu mun huutavan kenellekään, eikä varsinkaan mun toivottavan ketään hornaan. xD Oon kuitenkin yleensä luokassa se hiljanen tyyppi, lähinnä tosin ihan siitä syystä että mulla ei ole oikeastaan kenellekään mitään asiaa.
Mitä tästä opimme: Älä ärsytä tyttöä silloin, kun tällä on menkat. Toisin sanoen silloin kun hän on nähtävästi erittäin huonolla tuulella. Joo, siis jos mua joku ärsyttää noina aikoina yhtään, tuo ihminen saa todellakin kuulla kunniansa. Ja sit mul on muutenki välil tosi vaikeet, mä saatan tulla vihaseks vaa mun ystävälle kosk mua ärsyttää se (se ei täs tapaukses ees oo tehny mitään..) ja sit tekis oikeesti mieli vaa alkaa huutaa sille. Ja se todellakin tarvitsee voimia olla tekemättä sitä. Ja sit viel ku tanssis tuntuu silt, et kenelkää ei oo yhtään kipeet, kun mä harrastan balettii, nii meil on sillee sen näkee sun asusteist, jos sul on menkat, sillon on siis shortsit. Nii sit se on aina sillee ku kiroan siellä ittelleni ja kaikille muille maiilman olioille ja eliöille, "Et ootko sä jotenki vihane meille, ku oot yllättävän hiljanen. Kun yleenhänsä puhut koko ajan", ja sit mä jouduin kerran pyytää särkylääket mun menkka kipuihin tanssi opelt. (vaik ne ei kyl yhtää auta, mut aina vois toivoo) Kosk meiän rehtori oli siel tunnil kattoo, ja se katto mua välil tosi vihasesti... Mut se ei ollu mun mieluisin hetki... Te ette siis haluu ärsyttää mua tai mtn. sillon ku mul on menkat, koska voin sanoa etten oo kauheen mieluinen ihminen sillo. Mut masennus mul on tyypillist menkkojen aikaa.... | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 9:53 am | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
- Joo, siis jos mua joku ärsyttää noina aikoina yhtään, tuo ihminen saa todellakin kuulla kunniansa. Ja sit mul on muutenki välil tosi vaikeet, mä saatan tulla vihaseks vaa mun ystävälle kosk mua ärsyttää se (se ei täs tapaukses ees oo tehny mitään..) ja sit tekis oikeesti mieli vaa alkaa huutaa sille. Ja se todellakin tarvitsee voimia olla tekemättä sitä.
Ja sit viel ku tanssis tuntuu silt, et kenelkää ei oo yhtään kipeet, kun mä harrastan balettii, nii meil on sillee sen näkee sun asusteist, jos sul on menkat, sillon on siis shortsit. Nii sit se on aina sillee ku kiroan siellä ittelleni ja kaikille muille maiilman olioille ja eliöille, "Et ootko sä jotenki vihane meille, ku oot yllättävän hiljanen. Kun yleenhänsä puhut koko ajan", ja sit mä jouduin kerran pyytää särkylääket mun menkka kipuihin tanssi opelt. (vaik ne ei kyl yhtää auta, mut aina vois toivoo) Kosk meiän rehtori oli siel tunnil kattoo, ja se katto mua välil tosi vihasesti... Mut se ei ollu mun mieluisin hetki...
Te ette siis haluu ärsyttää mua tai mtn. sillon ku mul on menkat, koska voin sanoa etten oo kauheen mieluinen ihminen sillo. Mut masennus mul on tyypillist menkkojen aikaa.... Mukawaa D8 Mul ei yleensä poikkea mitenkään tavallisesta sillon ow O Olen yhtä seko ja outo ja pelottawa ja kaikkee ~ | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 10:16 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Mukawaa D8 Mul ei yleensä poikkea mitenkään tavallisesta sillon ow O Olen yhtä seko ja outo ja pelottawa ja kaikkee ~
Reiluu... | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Pe Huhti 27, 2012 11:45 am | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
- Reiluu...
JeBajeBa owo Mut katotaa ny mihin suuntaan tää menee O u O | |
|
| |
CookieMonster Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 12.04.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Korvessa
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ti Toukokuu 01, 2012 12:46 am | |
| Mulla on vaa pari päivää maha kipee (vähä ennen ku menkat alkaa ja sitte viel jonku aikaa ku ne on alkanu) ja pinna menee vähä helpommin, mut ei kuitenkaa kovin vähästä ja ärsyttää kaikki. Joskus vaa toivon et ne menkat häipyis, nainen kun kummiskin haluun olla | |
|
| |
Dino Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti To Toukokuu 03, 2012 3:12 pm | |
| Jos joku keksii jotta miten sen kohdun (tai vaihtoehtoisesti munasarjat) saa revittyä irti niin mulle saa kertoa, mieluusti ennen kello 12:a huomenna koska sillon alkaa työt ja kuolen sinne kun vatsa on niin kipee. Syön särkylääkkeitä ku mikäki hullu mut ei ne tehoo ellen saa olla ihan rauhassa ja aika lailla liikkumatta, mut ku töissä pitää olla seisaallaan/liikkeellä koko ajan ni välil sattuu särkylääkkeestä huolimatta niin paljon et huimaa. :x
Ja mäkin oon pari päivää ennen menkkoja tosi vihanen ja rasittava ja mua ärsyttää kaikki pienimmätkin asiat. :'< Kämppis ei kiitä.
//Lisäystä aamulla klo 11:11: AU. AU AU AU AU AU. AAAUUUUUUUU. AU AU AU. | |
|
| |
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Ke Toukokuu 09, 2012 3:17 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Don't worry ^^ Pinkamena näyttää pitävän niistä tyypeistä jotka tykkää samoista asioista kuin itse O u O
Toivottavasti ei pahoita mieltään että oon vainoharhainen sen kuppikakuille. :c Omenan menkat on vain sellaista pientä kipua. Raivoan yhtä pahasti rakkaille Anonyymeille. | |
|
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti To Toukokuu 10, 2012 7:33 am | |
| On se niin kiva kun kipulääkkeet ei auta yhtään ja se lisää menkkojen aiheuttavaa ärtyisyyttä entisestään... Varokaa, ihmiset. Kiukkuinen, naisten jokakuisesta kirouksesta kärsivä Ikaros on vapaalla jalalla. ...Jos mun luokkalaisilla on yhtään järkeä päässä, ne pysyy kaukana musta seuraavat 6 päivää. Ihan oikeasti. Mä en nimittäin voi luvata etten rupee raivoo/huutaa niille jostain, mikä nyt sattuu saamaan mut ärsyyntymään entisestään. Ihan oikeasti, se ei oo mitenkään kivaa.
....Okei, olen ottanut opikseni. En enää ikinä syö tavallista (laktoosista) jäätelöä menkkojen aikana. Laktoosi-intolerantikkona mulle tulee siitä hirveä vatsakipu ja menkkoihin lisättynä tuloksena on paljon kiroamista. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti Su Toukokuu 13, 2012 1:15 am | |
| Toissa päivän olin kuolla näist rakkaist kivuist illal, ku tulin kotiin päin tanssist. Mut sitten eilen tuli taas rakas ystäväni migreeni käymään ja vielki kyl aika heikoil fiiliksil... ei varmaa pitäis olla koneel, mut mun pitää muutenki kirjottaa illaks yks hissan työ, viel puolet jäljel.
Heräsin muuten aamul 6.30 ku olin nukkunu koko eilisen... | |
|
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: revin kohtuni irti | |
| |
|
| |
| revin kohtuni irti | |
|