| ~ Juotteko kahvia ~ | |
|
+15Manatee LINNIRAWR Omena lucifeer Jubu Hemuli Suklaapupu Morgenstern boommm Ziikku Ikaros Muumi Nukke Bonit T0MKAULITZ 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
T0MKAULITZ Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 13.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : rovaniemi
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ti Huhti 17, 2012 5:34 am | |
| - lucifeer kirjoitti:
- mä oon ennemminkin se, joka kittaa iha kympil cappuccinoja : D mutta kyllä starbucksitkin menee !
cappucino on ihan hyvää ainaki se daim-juttu | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ti Huhti 17, 2012 7:22 am | |
| - boommm kirjoitti:
- mitä starbucksit edes on?
Ne on kahvei... siis ne nimet tulee siit kahvilast starbucks, joita on amerikas... | |
|
| |
Omena Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 24.04.2012 Paikkakunta : Taikamaailma
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ti Huhti 24, 2012 2:06 am | |
| Kahveista saan oksennusreaktion ja pakottamisen jälkeen on huono olo joten en. Pärjään teellä ja kaakaolla hyvin. | |
|
| |
boommm Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 66 Join date : 14.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Pe Huhti 27, 2012 6:48 am | |
| - Omena kirjoitti:
- Kahveista saan oksennusreaktion ja pakottamisen jälkeen on huono olo joten en. Pärjään teellä ja kaakaolla hyvin.
miten ihmeessä 0.0 | |
|
| |
LINNIRAWR Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 57 Join date : 12.04.2012
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Pe Huhti 27, 2012 7:50 am | |
| Juon, joka aamu kahvi on hyvvääääääääää | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| |
| |
LINNIRAWR Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 57 Join date : 12.04.2012
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Pe Huhti 27, 2012 1:08 pm | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
En juo aamusin, välil varastan aina muilt koulus ja sillee. Siis pyydän huikkaa, ja koska mun ystävät on nii ihania niin tiettyhän mä saan <3 mun kaverit ei tuo kahvia kouluun epistä D8 ehkä rupeen roudaamaan kahvia ite kouluun | |
|
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ La Huhti 28, 2012 11:20 am | |
| Multa kysyttiin tänään äidin hoitolapsen synttäreillä jotain tyyliin "Ai, etkö sä juokkaan kahvia?" niin kuin olis itsestäänselvyys et joisin sitä. Äiti siin vaan totes jotain sen suuntasta, että kyllä mun ikäsen vois jo olettaa juovan kahvia. Jaajaa, että näin. ....Ehkä mun pitäis joskus yrittää juoda sitä? Siitä on aikaskin kauan kun viimeks maistoin, ja sitähän sanotaan että maku voi muuttua. | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ma Huhti 30, 2012 12:31 pm | |
| En juo, olen vielä nuori :DD Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ma Huhti 30, 2012 4:43 pm | |
| - Manatee kirjoitti:
- En juo, olen vielä nuori :DD Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa
Mie en taida juoda piiitkään aikaan O u o | |
|
| |
CookieMonster Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 61 Join date : 12.04.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Korvessa
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ma Huhti 30, 2012 11:46 pm | |
| | |
|
| |
Mirrel Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 18.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ Ke Toukokuu 02, 2012 7:42 am | |
| en juo, mutta vois se kai olla hyvää jos siinä olis jtn kermavaahtoa ja suklaata. :DD | |
|
| |
morning smoke
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 03.05.2012
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ To Toukokuu 03, 2012 2:21 pm | |
| emmä mitenkää säännöllisesti, joskus jos meen kahville tai sit tekee vaa mieli idk | |
|
| |
Omena Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 24.04.2012 Paikkakunta : Taikamaailma
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ La Toukokuu 05, 2012 4:55 am | |
| - boommm kirjoitti:
- miten ihmeessä 0.0
Siis mä vaan meinaan oksentaa sen heti kun yritän juoda. Ja jos pakotan niin särkee päätä ihan kerpeleesti. | |
|
| |
Dino Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ La Toukokuu 05, 2012 5:13 am | |
| Mäkään en pidä kahvista. Tuoksu on sekä kahvinporoissa että valmiissa kahvissa aivan ihana, mut maku on tosi bleh. Teetä rakastan ihan järjettömästi, jos oikein innostun ni sitä menee litrakaupalla päivässä, ja tykkään kans joistain kylmäkahveista niinku Starbucksin Seattle Lattesta. Ja Mäkkärin jääkaramellilattesta, vai mikä onkaan pfft. - Ikaros kirjoitti:
- Multa kysyttiin tänään äidin hoitolapsen synttäreillä jotain tyyliin "Ai, etkö sä juokkaan kahvia?" niin kuin olis itsestäänselvyys et joisin sitä. Äiti siin vaan totes jotain sen suuntasta, että kyllä mun ikäsen vois jo olettaa juovan kahvia. Jaajaa, että näin.
Toi on muuten ihan sairaan rasittava asenne! Mäki oon aika vanha (no, sanotaan et täysikänen) jo, ja kuulen tota joka pirun sukutapaamisessa. Tottakai mä voin sitä juoda jos pakko on, juon mä vaikka kuravettä tai pissaa jos täytyy, mut mieluummin en. :I Ei kahvi loppujen lopuksi oo ees mitenkään terveellistä, miks aikuiset haluu et niiden lapset rupee juomaan sitä? Samalla lailla vois sanoa että "kyllä 15-vuotiaan vois jo olettaa tupakoivan", sosiaalisista tilanteistahan siinäkin on kyse samalla lailla kuin kahvinjuonnissa näissä meiän tapauksissa. Mun mummi on lisäksi sitäkin mieltä et mun pitäis juoda viiniä ruokajuomaksi juhannuksena ja jouluna. WTF? En yleisesti ottaen tykkää alkoholista, miks mun täytyis sitä(kin) väkisin juoda? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~ | |
| |
|
| |
| ~ Juotteko kahvia ~ | |
|