| Väitellään~ | |
|
+8Ikaros Nukke Sick Sick Sick Morgenstern Suklaapupu boommm Couse Neko 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Neko Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 14.04.2012 Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:22 am | |
| Ja ketään ei varmaan kiinnosta väitellä kanssani, maailmankaikkeuden hallitsemisesta. Maailman hallituksesta, ym. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 205 Join date : 13.04.2012
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:23 am | |
| Hei nemo, onks Ocarina of time hyvä. Mun sisaukset on pelannu sen... mut mä en. Ja sä sanoit et sul on ne kaikki, nii siis onks se hyvä?? | |
|
| |
Neko Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 14.04.2012 Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:23 am | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
- Hei nemo, onks Ocarina of time hyvä. Mun sisaukset on pelannu sen... mut mä en. Ja sä sanoit et sul on ne kaikki, nii siis onks se hyvä??
On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut. | |
|
| |
Neko Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:24 am | |
| - Sick Sick Sick kirjoitti:
- Neko kirjoitti:
- Ihmis mieli on sairas ja hyvin kieroutunut.
Todellaki <3 Toisaalta ihmismieli on mielenkiintoinen. | |
|
| |
boommm Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 66 Join date : 14.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:25 am | |
| - Neko kirjoitti:
- Ja ketään ei varmaan kiinnosta väitellä kanssani, maailmankaikkeuden hallitsemisesta. Maailman hallituksesta, ym.
ei mulla ainakaan : p | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:28 am | |
| - Neko kirjoitti:
- On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut.
Kiitos tiedosta... Noh, tässä erittäin mielenkintoinen aihe, miks ihmees ihmiset valmistaa pahaa halppis suklaata, kun ei siin oo mitää järkee tehä jtn. mikä on epäterveellistä ja pahaa. Ja sitten miks jos mun edes on salmiakkei (pahoi sellasii), nii mä sit otan yhen ja syön sen. Sit se on pahaa. sit hetken pääst otan seuraavan, vaik se on pahaa. En mä todellakaan rupeis syömään jtn. hernekeittoo jos se olis mun nenän edes pitkään... | |
|
| |
Neko Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:29 am | |
| Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:33 am | |
| - Neko kirjoitti:
- Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat.
Oot varmaan mua viisaampi, kosk oon nuorempi. Mutta kuitenkin, oon mä mielestäni aika kohtuu viisas olio ikäisekseni | |
|
| |
Neko Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 7:37 am | |
| - Suklaapupu kirjoitti:
- Neko kirjoitti:
- On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut.
Kiitos tiedosta...
Noh, tässä erittäin mielenkintoinen aihe, miks ihmees ihmiset valmistaa pahaa halppis suklaata, kun ei siin oo mitää järkee tehä jtn. mikä on epäterveellistä ja pahaa.
Ja sitten miks jos mun edes on salmiakkei (pahoi sellasii), nii mä sit otan yhen ja syön sen. Sit se on pahaa. sit hetken pääst otan seuraavan, vaik se on pahaa. En mä todellakaan rupeis syömään jtn. hernekeittoo jos se olis mun nenän edes pitkään... Suklaa, ihmiset ovat ahneita. Ihmiset yrittävät muutenkin tuottaa itselleen mielihyvää, syömällä vaikka suklaata. Joka on epäterveellistä. Halpa suklaa taas saattaa olla samanlaista kuin kallis, mutta eri paketissa. Ihmisen aivot mielikuvan, että suklaa ei ole samaa kuin toisessa paketissa jolloin se saattaa maistua pahalle. Tosin jotkin halpa suklaat ovat pahoja, eikä sille voi mitään. Kaikilla ihmisillä ei ole kovinkaan paljoa rajaa, joten halpa suklaa saattaa olla myös parempi vaihtoehto. Tosin myös halpa suklaan valmistamisesta, saattaa tulla enemmän voittoa. Ihmiset ajattelevat säästävänsä rahaa ostamalla halvempaa suklaata. Anteeksi sekava selitys, pää on kipeä joten eläkää sen kanssa. Suklaa, totta. | |
|
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 10:53 am | |
| - Neko kirjoitti:
- Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat.
Kylhän sä varmasti oot mua fiksumpi, koska oothan sä mua vanhempikin, mutta oon mäkin ikäisekseni aika älykäs. Ainakin omasta mielestäni, ja kyllä mä sitä aika usein kuulen sanottavankin. Oon kuulemma kanssa järkevä ja ikäisekseni aikuismainen jne. Ja oon kiinnostunu monista jutuista, joita muut mun ikäiset pitää tylsinä. Kuten kaikki valtioiden hallintamenetelmät, historia, luonnontieteelliset dokumentit jne. Tosin, turha siitä on yleensä ihmisille sanoa. Ne kun ihan oikeasti vain katsois kieroon ja naurais jutun sanojalle. Jotkut jopa suuttuis. Mut sitähän sanotaan, että ihminen osaa kyllä arvioida millon joku on häntä itseään aivokapasiteetiltaan pienempi, mutta ei osaa arvioida, milloin joku on häntä älykkäämpi. Sillon hän yleensä katsoo kyseisen ihmisen olevan älykkyydeltään samassa tasossa itsensä kanssa. Koska silloin hän ei tiedä, että hänen tiedoissaan on vajeita jotka tämä toinen ihminen tietää. Näin siis useimpien ihmisten kohdalla, ainakin yhden teorian mukaan. Tosin tämäkin on aikalailla yleistämistä. Ja tiedän, mun selityksestä ei saa mitään selvää. | |
|
| |
Suklaapupu Mussuttaja
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 10:56 am | |
| - Ikaros kirjoitti:
- Kylhän sä varmasti oot mua fiksumpi, koska oothan sä mua vanhempikin, mutta oon mäkin ikäisekseni aika älykäs. Ainakin omasta mielestäni, ja kyllä mä sitä aika usein kuulen sanottavankin. Oon kuulemma kanssa järkevä ja ikäisekseni aikuismainen jne. Ja oon kiinnostunu monista jutuista, joita muut mun ikäiset pitää tylsinä. Kuten kaikki valtioiden hallintamenetelmät, historia, luonnontieteelliset dokumentit jne.
Tosin, turha siitä on yleensä ihmisille sanoa. Ne kun ihan oikeasti vain katsois kieroon ja naurais jutun sanojalle. Jotkut jopa suuttuis.
Mut sitähän sanotaan, että ihminen osaa kyllä arvioida millon joku on häntä itseään aivokapasiteetiltaan pienempi, mutta ei osaa arvioida, milloin joku on häntä älykkäämpi. Sillon hän yleensä katsoo kyseisen ihmisen olevan älykkyydeltään samassa tasossa itsensä kanssa. Koska silloin hän ei tiedä, että hänen tiedoissaan on vajeita jotka tämä toinen ihminen tietää. Näin siis useimpien ihmisten kohdalla, ainakin yhden teorian mukaan. Tosin tämäkin on aikalailla yleistämistä. Ja tiedän, mun selityksestä ei saa mitään selvää. Ei ees ollu, kyl mä ainakin sain.... | |
|
| |
T0MKAULITZ Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 13.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : rovaniemi
| Aihe: Vs: Väitellään~ Su Huhti 15, 2012 10:49 pm | |
| miks kukaa ei tiiä Jeffreetä )::: | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 56 Join date : 12.04.2012
| |
| |
| |
| |
Jubu Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 13.04.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : Kurkula
| Aihe: Vs: Väitellään~ Ma Huhti 16, 2012 7:25 am | |
| Kumpi on Parempi Kurku vai Kurku ? ~ Se ainoa ja oikea kurku ~ | |
|
| |
fasu Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 12.04.2012
| Aihe: Vs: Väitellään~ Ke Huhti 18, 2012 8:24 am | |
| - Jubu kirjoitti:
- Kumpi on Parempi Kurku vai Kurku ?
~ Se ainoa ja oikea kurku ~ Kurkku! | |
|
| |
| |
| |
| Aihe: Vs: Väitellään~ Ke Huhti 18, 2012 8:46 am | |
| - fasu kirjoitti:
Kurkku! Eiei tuota vaihtoehtoa ei ollut ~ Se ainoa ja oikea kurku ~ | |
|
| |
| |
| |
| Aihe: Vs: Väitellään~ Ke Huhti 18, 2012 8:57 am | |
| - boommm kirjoitti:
se onkin sitten mielenkiintoinen kysymys, että miksei ? Nokun se oli kurku kysymys :3 ~ Se ainoa ja oikea kurku ~ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Väitellään~ Ke Huhti 18, 2012 9:00 am | |
| - Jubu kirjoitti:
Nokun se oli kurku kysymys :3
~ Se ainoa ja oikea kurku ~ jumanperhana, kurkut syrjii kurkkua | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Väitellään~ | |