| Justin Bieber :o | |
|
+5boommm UNICORNCHILD T0MKAULITZ Nukke -Rayy- 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
-Rayy-
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 13.04.2012 Ikä : 24 Paikkakunta : Sellanen.... öömm.. Sodis ~
| Aihe: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 3:19 am | |
| Mitä mieltä olette Justinista? Monet puhuvat hänestä ilkivaltaisia asioita, mutta omasta mielestäni hän on hyvä ja lahjakas laulaja. :3 Justin kuulosta kylläkin tytöltä joissain lauluissa. Mutta kyllä hän on hyvä ;33
Hah, en ymmärrä miks tein tän topicin ;3
Kommentoikaa owo ~ | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 3:21 am | |
| Naah, ite en tykkää siit kovinkaa paljon owo Mut kaikilla on mielipide, ja sitä pitää kunnioittaa ^^ Ihi ~ | |
|
| |
-Rayy-
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 13.04.2012 Ikä : 24 Paikkakunta : Sellanen.... öömm.. Sodis ~
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 3:23 am | |
| - Nukke kirjoitti:
- Naah, ite en tykkää siit kovinkaa paljon owo
Mut kaikilla on mielipide, ja sitä pitää kunnioittaa ^^ Ihi ~ Just näi ^^ | |
|
| |
Nukke Aktimussuttaja
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 12.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 3:28 am | |
| - -Rayy- kirjoitti:
- Just näi ^^
JeBsjeBs | |
|
| |
T0MKAULITZ Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 115 Join date : 13.04.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : rovaniemi
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 4:08 am | |
| en voi sanoo että tykkäisin tosin kolmosella olin iha kympil sen fani ja ihkutin joka paikassa missä pystyin | |
|
| |
UNICORNCHILD Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 14.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : poro
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 4:09 am | |
| Osa justinin biiseistä on kivoja c: jos tulis suomeen ni kyllä menisin katsomaan | |
|
| |
boommm Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 66 Join date : 14.04.2012 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 6:43 am | |
| en tykkää siitäkään.. | |
|
| |
Manatee Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 118 Join date : 12.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Keskimaa <3
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Su Huhti 15, 2012 6:48 am | |
| En dissaa mut en fanita Ja mua ärsyttää Bieber-vihaajat | |
|
| |
-Rayy-
| |
| |
Ikaros Mussuttaja
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Ma Huhti 16, 2012 6:35 am | |
| En oo mitenkään sen fani, mut kyl sillä on muutama hyvä biisi. Tosin joissain sen ekoissa biiseissä se kuulostaa ihan tytöltä. Mutta en mie sitä mitenkään dissaa. Kyllä kai se ihan hyvä laulaja on. | |
|
| |
Omena Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 24.04.2012 Paikkakunta : Taikamaailma
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Ti Huhti 24, 2012 6:34 am | |
| Musta se pitäs polttaa roviolla (ajattelen noin jokaisesta ihmisestä joka hiemankin inhottaa minua, no offence.) ja syödä sisälmykset.
Ekat biisit oli inhottavia, kun se kuulosti tytöltä, mutta nyt se on itseasiassa ihan siedettäväkin. En enään vaiha automaattisesti kanavaa radiossa kun tulee sen biisi. | |
|
| |
Dino Uutuusmussuttaja :3
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 03.05.2012 Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o Pe Toukokuu 11, 2012 1:53 am | |
| Mä oon oikeestaan aika välinpitämätön Bieberin suhteen. En erityisemmin pidä sen musiikista (joskin sen The Cardigansin Love Me -cover on ihan kiva), mutta se ei toisaalta aiheuta mussa sellaista irvistysreaktiota kuten aika moni muu nykyartisti/-bändi.
Ihan yleisesti oon sitä mieltä että jos ei pidä jonkun bändin tai artistin musiikista niin pitää sitten turpansa kiinni. Varsinkin jos asenne on "X tekee paskaa musiikkia, se pitäis tappaa". Mitä ihmettä?! Jos ei pidä siitä musiikista niin radio kiinni. Tuskin kukaan artisti nyt tekee musiikkia jota pitää itse paskana, ja on varmasti joku kuuntelija joka pitää kyseisestä musiikista (niin outoa kuin se joissain tapauksissa onkin). Ja koko tappamismielipide on ihan kauhea mun mielestä, ei herranjumala toisille ihmisille tarvi toivoa pahaa! D: Ei siitä tuu kellekään hyvä mieli. Muistan ku Tokio Hotel oli joskus tulossa Suomeen mut sitte se laulaja kai sairastui jotenkin, niin näin mm. Irc-galleriassa kai useammankin blogimerkinnän ja kommentin tasoa "hyvä että sairastu, kuolis pois vaan!" Ihmiset on oikeesti jotenki sairaita. ;_;
Tiedän kyllä miten rasittavaa on joutua kuuntelemaan musiikkia jota ei voi sietää ihan päivittäin kun meillä soi NRJ töissä, mutta en mä kaikesta raivostani huolimatta vihaa yhtäkään artistia vain niiden musiikin takia. Enkä etenkään edes leikilläni toivois niiden kuolemaa. D:
Eksyin nyt aiheesta vähän mut sldjdfsd | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Justin Bieber :o | |
| |
|
| |
| Justin Bieber :o | |
|