Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 OS - Good Night Darling - yaoi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 4:56 am

eheheh princess princess fanific. tooru/shihoudani. ♥️ emmä muista millo täänki oon kirjottanu, muttei tää ny hirvee vanha ole Very Happy en toki innostunu postaan ficcejäni tänne (y)

GOOD NIGHT DARLING

Sä kuiskailit mun korvaani kaikkea suloista pehmeällä äänelläsi, hyväilit mun mustia hiuksiani. Sun makea tuoksusi tulvi mun sisääni, kun painauduit mua vasten. Kätesi kietoutui kapealle lantiolleni ja liu’utit huulesi poskeani pitkin, suukotellen vaaleaa ihoani, kunnes ne saavuttivat omat huuleni.
Sun huulesi painuivat omiani vasten, suutelit mua hellästi ja rakastavasti. Vaaleat, pitkät hiuksesi laskeutuivat munkin olkapäilleni, ne kutittelivat mun poskiani.
“Tocchan”, sä huokaisit suudelmaan, irtauduit musta ja katsoit mua hellästi. Sun katse oli pehmeä, kuin sun äänesikin. Mä hymyilin pienesti, kohotin käteni sivelemään hellästi sun poskeasi. Sunkin suusi kaartui hymyyn, siihen maailman kauneimpaan hymyyn, johon olin silloin ensimmäisenä päivänäni sisäoppilaitoksessa saman tien rakastunut.

Suippo, vaaleanpunainen kielesi käväisi sun huulillasi, ennen kuin ne yhdistyivät uudelleen omiini. Suudelma oli lyhyt, mutta siinä ajassa kuitenkin sä ehdit kiivetä mun syliini, kietoa hoikat sääresi mun lantioni ympärille.
Naurahdit mulle pehmeästi, vedit mut olkapäistäni makaamaan vierellesi tummanpunaisen, satiinisen päiväpeitteen päälle. Sänky jousti allamme, ja sä kurotit siron kätesi sammuttamaan ainoan valonlähteen huoneessa - lukuvalon, joka oli kiinnitetty seinään.

Sä kietouduit muhun kiinni, painoit kasvosi mun kaulaa vasten. Sun huulesi painautuivat siihen, jakoivat helliä suukkoja ympäri kaulan herkkää ihoa. Mä hymisin hiljaa sun vaaleisiin hiuksiisi, kiedoin käteni sun ympärillesi.

“Öitä, Tocchan.”
“Öitä, Yuujiro. Kulta.”

***
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: Vs: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 5:06 am

Ei muutaku vaa "Kehkehkeh >B'D" owo Ehe ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: Vs: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 6:29 am

Nukke kirjoitti:
Ei muutaku vaa "Kehkehkeh >B'D" owo Ehe ~

XDX no .... kiitos ? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: Vs: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 6:31 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
XDX no .... kiitos ? Very Happy
Yeey, Tommioaeikiinnosta tuli takatin >83

CHATTIIN!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: Vs: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 6:40 am

Nukke kirjoitti:
Yeey, Tommioaeikiinnosta tuli takatin >83

CHATTIIN!

tietenki tulin >D

olen siel (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





OS - Good Night Darling - yaoi  Empty
ViestiAihe: Vs: OS - Good Night Darling - yaoi    OS - Good Night Darling - yaoi  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS - Good Night Darling - yaoi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Tarinat-
Siirry: