Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 OS ~ Love you so much it hurts ~♥

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:07 am

otsikossa on varmaan joku/joitakin virheitä, mun enkku on kyl aika 10+++ B--D

ja koska oon mode nii varotan et sisältää pikkuisen verta ja kuolemaa ~


-------
Mä luulin että sä olet vaan tavallinen poika. Kun mä näin sut ekan kerran koulun pihassa, ajattelin että oot söpö ja tulin juttelemaan sulle...se oli virhe, suuri virhe.
Joka kerta kun me suudeltiin, tunsin kuinka mun sydän syttyi palamaan mutta oli silti jäässä. Umpijäässä ja kylmä, mutta silti liekeissä.
Joka kerta kun sä kosketit mua, se kohta jota kosketit tuntui olevan liekeissä. Mutta sisältä se jäätyi heti.
Aina kun näin sut, mulle tuli kylmä...
Aina kun kosketan sua, kylmä...
Suudelmat, kylmä...
Niin kylmä että sattuu...Olen umpijäässä...A...Apua...
Nään sut. Nään sut vielä yhden kerran. Silloin mun sydän heittää kuperkeikkaa ja pysähtyy. Yskin verta. Itken verta. Uppoan mustaan tyhjyyteen. Olen jäässä, olen niin kylmissäni ettei sitä voi sanoin kuvailla. Halaan itseäni yrittäen lämmitellä, mutta uppoan koko ajan syvemmälle. Mitä syvemmällä olen, sitä kylmempi on. Yritän huutaa mutta ääntä ei tule. En saa henkeä. Pidän käsiäni kaulallani ja yritän haukkoa henkeä, mutta täällä ei ole happea. Lyyhistyn maahan täriseväksi kasaksi.
Silloin sä ilmestyt eteeni tyhjästä. Sä kohotat kasvoni ja katsot mua silmiin. Mä näen sut. Ensimmäistä kertaa mä näen sut kunnolla. Sä olet Kuolema.
Suutelet mua vielä kerran ja sitten...sitten olen kokonaan poissa.
-------

hirveen lyhyt ja outo tiiän asdfgh
en tiiä mistä repäsin ton otsikon/oneshotin nimen


Viimeinen muokkaaja, toffeevene pvm La Huhti 14, 2012 3:18 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:09 am

Jännä hyvällä tavalla Smile Tai siis tykkäsin tosta ideasta tosi paljon, asdasd en tiiä mitä selitän. Tosi hyvä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:09 am

Manatee kirjoitti:
Jännä hyvällä tavalla Smile Tai siis tykkäsin tosta ideasta tosi paljon, asdasd en tiiä mitä selitän. Tosi hyvä! Smile

kiitoss :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:10 am

Huu, hiano 83
Jatkas waan tähän samaan malliin, nii täält löytyy monta mahtitarinaa B3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:14 am

Nukke kirjoitti:
Huu, hiano 83
Jatkas waan tähän samaan malliin, nii täält löytyy monta mahtitarinaa B3

kiitossss 8--3
saatan tehäkki muitaki tällä samalla idealla, paitsi et en iha tälläsellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:16 am

toffeevene kirjoitti:
kiitossss 8--3
saatan tehäkki muitaki tällä samalla idealla, paitsi et en iha tälläsellä.

Kiwakiwa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:45 am

Hui, ihana 0.0 Tosin mun on lähes aina pakko antaa kritiikkä, nii tossa yhessä kohtaa, sä laitoit peräkkäin kahteen lauseeseen vikaksi sanaksi liekeissä, se jostain syystä häiritti mua >o< kannattaa sen sijaan, että toistaa sanoja, etsiä sanoille synonyymit, niinku tohon kohtaan just olis sopinu vaikka että tulessa Very Happy Nii, ja sitte ko oli että "A...Apua", sä olisit voinu laittaa että "A-apua...". Lisäksi, oli ihan mikä välimerkki tahansa, sen jälkeen tulee AINA väli Very Happy

mutjuu, tää oli hieno! kiitos Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:46 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
Hui, ihana 0.0 Tosin mun on lähes aina pakko antaa kritiikkä, nii tossa yhessä kohtaa, sä laitoit peräkkäin kahteen lauseeseen vikaksi sanaksi liekeissä, se jostain syystä häiritti mua >o< kannattaa sen sijaan, että toistaa sanoja, etsiä sanoille synonyymit, niinku tohon kohtaan just olis sopinu vaikka että tulessa Very Happy Nii, ja sitte ko oli että "A...Apua", sä olisit voinu laittaa että "A-apua...". Lisäksi, oli ihan mikä välimerkki tahansa, sen jälkeen tulee AINA väli Very Happy

mutjuu, tää oli hieno! kiitos Smile

Jei, Tommiaeikiinnosta tuli 83
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:51 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
Hui, ihana 0.0 Tosin mun on lähes aina pakko antaa kritiikkä, nii tossa yhessä kohtaa, sä laitoit peräkkäin kahteen lauseeseen vikaksi sanaksi liekeissä, se jostain syystä häiritti mua >o< kannattaa sen sijaan, että toistaa sanoja, etsiä sanoille synonyymit, niinku tohon kohtaan just olis sopinu vaikka että tulessa Very Happy Nii, ja sitte ko oli että "A...Apua", sä olisit voinu laittaa että "A-apua...". Lisäksi, oli ihan mikä välimerkki tahansa, sen jälkeen tulee AINA väli Very Happy

mutjuu, tää oli hieno! kiitos Smile


kiitos + kiitos kritiikistä ^v^
Takaisin alkuun Siirry alas
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:53 am

Nukke kirjoitti:
Jei, Tommiaeikiinnosta tuli 83

joo, aina siellä missä muutki Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 3:59 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
joo, aina siellä missä muutki Cool

Joo 83
Hei tietsää et oon kääntämässä oneshottia liittyen tohon Cupcakes tarinaan? owo Siin se koko Cupcakes homma oli Pinkien unta ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 4:06 am

Nukke kirjoitti:
Joo 83
Hei tietsää et oon kääntämässä oneshottia liittyen tohon Cupcakes tarinaan? owo Siin se koko Cupcakes homma oli Pinkien unta ~

MITÄHHH EN TIENNY OWO *tahtoo lukea*
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 4:15 am

T0MKAULITZ kirjoitti:
MITÄHHH EN TIENNY OWO *tahtoo lukea*

Voin oikeastaan liittää sen tohon Cupcakes kessaan öwö
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 4:23 am

Nukke kirjoitti:
Voin oikeastaan liittää sen tohon Cupcakes kessaan öwö

HIHI JU C:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Empty
ViestiAihe: Vs: OS ~ Love you so much it hurts ~♥   OS ~ Love you so much it hurts  ~♥ Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS ~ Love you so much it hurts ~♥
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Tarinat-
Siirry: