Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M

Siirry alas 
+6
Ikaros
Suklaapupu
Nukke
Couse
Manatee
toffeevene
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:16 am

Lucifer Diabolus kirjoitti:
Upeaa, anime/mangarope täällä!! Tosin, en roolaile oikein naisilla, joten taidan tyytyä tällä kertaa vain nuolemaan näppejäni Crying or Very sad

Woah o u o

Muuten, Ikaros aikoo varmaan tehä toisen A/M ropen tänne, ja jos sinne voisimme mennä Ö u Ö
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Lucifer Diabolus
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Lucifer Diabolus


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:18 am

Nukke kirjoitti:
Lucifer Diabolus kirjoitti:
Upeaa, anime/mangarope täällä!! Tosin, en roolaile oikein naisilla, joten taidan tyytyä tällä kertaa vain nuolemaan näppejäni Crying or Very sad

Woah o u o

Muuten, Ikaros aikoo varmaan tehä toisen A/M ropen tänne, ja jos sinne voisimme mennä Ö u Ö

Oah, cool *w* Minä oon kova gosus tekee A/M ropeja mut ne on ny jääny vähän ku eii jaksa gosus niitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:21 am

Toffee tyyppi häipy näköjään, ku se ei oo päivittäny tota
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:21 am

Lucifer Diabolus kirjoitti:


Oah, cool *w* Minä oon kova gosus tekee A/M ropeja mut ne on ny jääny vähän ku eii jaksa gosus niitä.

Jebsjebs owo
Mä roolailin hetken tosiaanki nii aakauttaäm rooleissa, mut kaikki kuoli siihen ja menetin toivoni löytää keeestäwä rope owo
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Lucifer Diabolus
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Lucifer Diabolus


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:23 am

Nukke kirjoitti:

Jebsjebs owo
Mä roolailin hetken tosiaanki nii aakauttaäm rooleissa, mut kaikki kuoli siihen ja menetin toivoni löytää keeestäwä rope owo

Mää oon siirtyny enemmän y-ropeihin gosus Very Happy Ei oo ylimääräsiä stalkkereita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:24 am

[/quote]Woah o u o

Muuten, Ikaros aikoo varmaan tehä toisen A/M ropen tänne, ja jos sinne voisimme mennä Ö u Ö [/quote]

Aivan, sellainen olisi tarkoitus tehdä. Tai oikeastaan laittaa yks mun muutama vuos sitten tekemä rope tänne. En tosin takaa sen laatua, koska en viitti sitä hirveesti ruveta muuttamaan.

Ja allu, harmi jos et tähän ropeen tule. No, ens kerralla sitten Sad

...Hitsit, mul ei toimi nää lainausjutut. *huokaus*


Viimeinen muokkaaja, Ikaros pvm Pe Huhti 13, 2012 10:26 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:24 am

Lucifer Diabolus kirjoitti:


Mää oon siirtyny enemmän y-ropeihin gosus Very Happy Ei oo ylimääräsiä stalkkereita.

Uuuws BD Mitäs siel y-ropeis tapahtuukaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Lucifer Diabolus
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Lucifer Diabolus


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:27 am

Nukke kirjoitti:


Uuuws BD Mitäs siel y-ropeis tapahtuukaan?

Y-ropessa sovitaan sen y-ropekaverin kanssa juoni, hahmot yms... ja sit roolataan vaa kaksistee y-ropeissa Cool Se on kivempaa ku ei oo ylimääräsiä sählmäässä

Ikaros, Naiset kun ei oo mun juttuni ropeissa : D Ensi kerralla sitten, kun voin ottaa miehen ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:30 am

Lucifer Diabolus kirjoitti:


Y-ropessa sovitaan sen y-ropekaverin kanssa juoni, hahmot yms... ja sit roolataan vaa kaksistee y-ropeissa Cool Se on kivempaa ku ei oo ylimääräsiä sählmäässä

Ikaros, Naiset kun ei oo mun juttuni ropeissa : D Ensi kerralla sitten, kun voin ottaa miehen ~

Thjaaaaaas owo Onhan se kiwaa~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:43 am

vielä yks mukaan nii voidaa alottaa roolaaminen owo ~♥


ja hei btw, en laita yksällä viestii ku rope alkaa - pitää ite stalkkailla tätä ropee >:3
Takaisin alkuun Siirry alas
LINNIRAWR
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
LINNIRAWR


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 12.04.2012

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:44 am

Tulisin muuten, mut en oikeen osaa ropettaa .___.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://linnithedirectioner.tumblr.com/
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:46 am

LINNIRAWR kirjoitti:
Tulisin muuten, mut en oikeen osaa ropettaa .___.


:c
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 10:52 am

toffeevene kirjoitti:
vielä yks mukaan nii voidaa alottaa roolaaminen owo ~♥


ja hei btw, en laita yksällä viestii ku rope alkaa - pitää ite stalkkailla tätä ropee >:3

Jei, tulit takasin 83
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:02 am

Nukke kirjoitti:
toffeevene kirjoitti:
vielä yks mukaan nii voidaa alottaa roolaaminen owo ~♥


ja hei btw, en laita yksällä viestii ku rope alkaa - pitää ite stalkkailla tätä ropee >:3

Jei, tulit takasin 83

jep :3


otan itelleni toisenki tyypin nii päästään alottamaan. Michiko Tomoka > 17 > Suuttuu helposti ja on pitkävihainen > OMISTAA ISOT BOOBSIT vaikkei ne kuvassa näyttäiskää siltä hihihihihi > Tofsku > RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Dark_fox_neko_girl
Takaisin alkuun Siirry alas
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:06 am

ROPE ALKAA! ALKAA SIITÄ KUN KISSATYTÖT HERÄILEVÄT HUONEISSAAN JA ALKAVAT VALMISTAUTUA PÄIVÄN TÖITÄ VARTEN.


Asuka #
Aurinko kutittelee silmäluomiani ja herään. Nyaaan. Haukottelen ja nousen istumaan, hieroen silmistäni unihiekat pois. Suin häntääni hetken ja nousen sitten seisomaan. Kävelen vaatekaapille ja alan etsiä sopivia vaatteita.


Michiko #
Herään herätyskellon pirinään ja lyön sitä nyrkilläni. Hemmetin herätyskello. Nousen hitaasti istumaan ja venyttelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:06 am

toffeevene kirjoitti:


jep :3


otan itelleni toisenki tyypin nii päästään alottamaan. Michiko Tomoka > 17 > Suuttuu helposti ja on pitkävihainen > OMISTAA ISOT BOOBSIT vaikkei ne kuvassa näyttäiskää siltä hihihihihi > Tofsku > RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Dark_fox_neko_girl

Jei, alotetaankos nyt? 83
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:08 am

Nukke kirjoitti:
toffeevene kirjoitti:


jep :3


otan itelleni toisenki tyypin nii päästään alottamaan. Michiko Tomoka > 17 > Suuttuu helposti ja on pitkävihainen > OMISTAA ISOT BOOBSIT vaikkei ne kuvassa näyttäiskää siltä hihihihihi > Tofsku > RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Dark_fox_neko_girl

Jei, alotetaankos nyt? 83


alotetaan. kato toi mun viesti jonka pistin ennenkö ehit pistää ton ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:10 am

¤ Kukiko ¤
Herään puhelimeni herätyskellon ääneen. Otan sen haukotellen käteeni ja suljen herätyksen. Heitän kännykkäni laiskasti lattialle ja käännän kylkeä. Onko minun oikeasti pakko herätä jo nyt? Vedän peittoni olkapääni ylitse ja suljen silmäni uudestaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:12 am

Katos, tää alko. Smile Muuten, on varmaan ok jos roolaan hän-persoonassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:14 am

# Izumi

Silmäni säpsähtivät auki, kun kuulin ulkoata tulevan auton tööttäyksen. En ole mikään aamu ihminen... En olisi halunnu vielä herätä, mutta en halunnut menettää koko päivääkään. Tämä koko kissa juttu hommeli oli vieläkin uusi minulle. Nostin vielä Kädet sivuilleni ja haukottelin syvään. Toivottavasti löydän jtn. purtavaa
Takaisin alkuun Siirry alas
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:14 am

Asuka #
Otan käteeni erilaisia paitoja ja sovitan niitä kokovartalopeilini edessä. Minun on pakko näyttää hyvältä, en halua että muut pitävät minua sellaisena joka vain nappaa vaatteet kaapista niitä lainkaan katsomasta! Vaikka sellainenhan minä olen ennen ollut...ennen tänne tuloa. Nyt ulkonäöllä on väliä. Mitä jos rumia vaikka kiusataan?
Lopulta päädyn Mustaan, pitkähihaiseen - ja löysähihaiseen - paitaan joka paljastaa olkapäät, mustaruudulliseen minihameeseen ja valkoisiin sukkahousuihin. MINUN mielestäni se on nätti yhdistelmä...toivottavasti muut ovat samaa mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
toffeevene
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
toffeevene


Viestien lukumäärä : 84
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : mikä-mikä-maa owo

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:14 am

Ikaros kirjoitti:
Katos, tää alko. Smile Muuten, on varmaan ok jos roolaan hän-persoonassa?

juu ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Couse
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Couse


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 12.04.2012
Ikä : 25

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:18 am

¤Miwa¤

Herätyskello alkaa soida ärsyttävällä tavalla, ei, en jaksa nousta. Otan herätyskellon toiseen käteen ja heitän sen seinään, vihdoin hiljeni. Haukottelen ja venyttelen hieman, en saa oikeestaan enään unta, no nythän mä rikoin ton ihan turhaan.

Anteeks tää alku sönkkäys:D tää on mulla aina tällee


Viimeinen muokkaaja, Couse pvm Pe Huhti 13, 2012 11:19 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiiarawrr

Kiiarawrr


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Wonderland:D

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:19 am

Voi v1ttu paikat meni bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 11:19 am

/ Weeeh owo

Nea~

Nealy säpsähtää äkisti kun kuulee herätyskellonsa ärsyttävän pirinän. Likka sulkee herätyskellon ja vetää peiton päänsä yli. Ilme oli aika hyvä sillä hetkellä.
"Nääh..." mutinmutin ja noustiin hiljattain istumaan. Katselua ympäriinsä ja haukoti + venyttely.
"Sanon että olen sairas, ja en voi mennä töihin." virnistys huulilla ja kellahti takaisin sänkyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Sponsored content





RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M   RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
RP ~ Cafè Neko ♥~ A/M
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Roolipelaus-
Siirry: