Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Käyks tääl viel joku??

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Joulu 01, 2013 11:24 am

Nyt alko joulukuu :3 Harmi vaa et joulukalenteri on kotona ku olin viikonlopun täällä asuntolassa Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Joulu 02, 2013 8:46 am

CookieMonster kirjoitti:
Nyt alko joulukuu :3 Harmi vaa et joulukalenteri on kotona ku olin viikonlopun täällä asuntolassa Sad
Oooih ~ >3< Joulukuu! En malta oottaa et pääsen alkaa tekeen joululahjoja kaikille!
* Teen siis suklaata ja olen siitä ihan täpinöissäni, kun saan itse tehdä >33< *

Mullei ole vielä edes joulukalenteria 3:
Saan vasta torstaina ku isä tulee ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Joulu 21, 2013 3:58 pm

Nukke kirjoitti:

Oooih ~ >3< Joulukuu! En malta oottaa et pääsen alkaa tekeen joululahjoja kaikille!
* Teen siis suklaata ja olen siitä ihan täpinöissäni, kun saan itse tehdä >33< *

Mullei ole vielä edes joulukalenteria 3:
Saan vasta torstaina ku isä tulee ~

Kohta on jo joulu :oo saa nähä tuleeko musta joulu :/ tänää kyl sato vähän lunta, mut pysyykö se jouluun saakka nii siitä ei oo tietoo :< menin myös telomaan käteni ku liukastuin :Dkahessa sormessa ja kämmenessä laastarit, mut ei onneks ollu kauheen isoja haavoja.
Teetkö jotenki ihan ite sen suklaan vai sulatatko suklaata ja teet niistä jotai konvehteja?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Joulu 23, 2013 9:13 am

CookieMonster kirjoitti:
Kohta on jo joulu :oo saa nähä tuleeko musta joulu :/ tänää kyl sato vähän lunta, mut pysyykö se jouluun saakka nii siitä ei oo tietoo :< menin myös telomaan käteni ku liukastuin :Dkahessa sormessa ja kämmenessä laastarit, mut ei onneks ollu kauheen isoja haavoja.
Teetkö jotenki ihan ite sen suklaan vai sulatatko suklaata ja teet niistä jotai konvehteja?

HUOMENNA ON JOULU HÄÄRREKYYD

Tääl lapis. On ihan suatanasti lunta. Riittäs kyl sinnekki >3<

Tyhmö. Ei sitä saa lennellä 33:

Joo, sulatin suklaata ja laitoin sitä vuokaan ja si laitoin pakastimeen + koristelin :'3
Helppoa. Aika moni kuitenki tykkäs ihan hirveesti. "IHANIASÖPÖJÄTEENÄITÄENSIVUONNAIIH"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Joulu 30, 2013 6:40 am

Nukke kirjoitti:


HUOMENNA ON JOULU HÄÄRREKYYD

Tääl lapis. On ihan suatanasti lunta. Riittäs kyl sinnekki >3<

Tyhmö. Ei sitä saa lennellä 33:

Joo, sulatin suklaata ja laitoin sitä vuokaan ja si laitoin pakastimeen + koristelin :'3
Helppoa. Aika moni kuitenki tykkäs ihan hirveesti. "IHANIASÖPÖJÄTEENÄITÄENSIVUONNAIIH"

Hehe Very Happy Eipä näitä haavoja enää oikee huomaa ku revin ruvet niistä Very Happy Huomenna ammutaan raketteja :3 Täytyy vaa keksiä mistä ammutaan ku lunta ei vieläkään ole tullut :/ Tavallaan iha kiva ku ei oo kylmä, mut tavallaa huono ku on märkää ja pimeetä. Kuulostaa hyviltä ne sun suklaat :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 01, 2014 6:40 am

CookieMonster kirjoitti:
Hehe :DEipä näitä haavoja enää oikee huomaa ku revin ruvet niistä :DHuomenna ammutaan raketteja :3 Täytyy vaa keksiä mistä ammutaan ku lunta ei vieläkään ole tullut :/ Tavallaan iha kiva ku ei oo kylmä, mut tavallaa huono ku on märkää ja pimeetä. Kuulostaa hyviltä ne sun suklaat :>

Noni sehä on si hywö :3

Miä olen nyt Lahessa tän uudenvuoden. Eilenhä oli kyl 2013 ja tnää on 2014. Mutta Lahessa olin uudenvuoden. Ja oon vielki, lähen lauantai yönä 03:15 bussilla takas Rovaniemelle ~

Niimpä. Pimeet ja märkää ;3;
Mut toisaalta se oli myös ihan hyvä. Ei se märkyys... Mitä... Vaan se pimeys. Ettei olis ollu ihan valosaa. Koska. Sit ois kyl maailmankirjat sekaisin.

Mitäköhän hittoa miä ees selitän :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 07, 2014 2:30 pm

Nukke kirjoitti:


Noni sehä on si hywö :3

Miä olen nyt Lahessa tän uudenvuoden. Eilenhä oli kyl 2013 ja tnää on 2014. Mutta Lahessa olin uudenvuoden. Ja oon vielki, lähen lauantai yönä 03:15 bussilla takas Rovaniemelle ~

Niimpä. Pimeet ja märkää ;3;
Mut toisaalta se oli myös ihan hyvä. Ei se märkyys... Mitä... Vaan se pimeys. Ettei olis ollu ihan valosaa. Koska. Sit ois kyl maailmankirjat sekaisin.

Mitäköhän hittoa miä ees selitän :3

Unirytmi vähä sekasin ja huomenna pitäs herätä klo 7 ;__; onneks suurin osa päivästä eläintenhoitoo nii ei väsytä nii helposti ku jos istuis vaa paikallaa luokassa Smile Jospa tää tästä korjaantuis jossai vaiheessa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 08, 2014 5:43 am

CookieMonster kirjoitti:

Unirytmi vähä sekasin ja huomenna pitäs herätä klo 7 ;__; onneks suurin osa päivästä eläintenhoitoo nii ei väsytä nii helposti ku jos istuis vaa paikallaa luokassa :)Jospa tää tästä korjaantuis jossai vaiheessa Very Happy

Hoh 8'D

Selviäs niitte eläinten kans sitte.

Kyl sen siit pitäs mennä kuntoon, kunha et ala nukkuun 3 tuntia iltapäiväl viieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 14, 2014 1:00 pm

Nukke kirjoitti:

Hoh 8'D

Selviäs niitte eläinten kans sitte.

Kyl sen siit pitäs mennä kuntoon, kunha et ala nukkuun 3 tuntia iltapäiväl viieltä.


Oon onneks pysyny iltapäivällä hereillä, mut en malta mennä tarpeeks aikasin nukkumaa Very Happy jospa sitä kohta menin nukkumaa nii  jaksais, mut saapa nähä Very Happy Hyvin oon selvinny eläinten kanssa, nyt pitäs kyl olla virkee ku pitää hoitaa aasia, joka saattaa välillä potkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 15, 2014 5:46 am

CookieMonster kirjoitti:
Oon onneks pysyny iltapäivällä hereillä, mut en malta mennä tarpeeks aikasin nukkumaa :Djospa sitä kohta menin nukkumaa nii  jaksais, mut saapa nähä :DHyvin oon selvinny eläinten kanssa, nyt pitäs kyl olla virkee ku pitää hoitaa aasia, joka saattaa välillä potkia.

Nooni :'3

Ohgawd, kuitenkin lennät jostain ikkunasta ulos ku hoidat sitä ;u;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Helmi 18, 2014 9:50 am

Nukke kirjoitti:

Nooni :'3

Ohgawd, kuitenkin lennät jostain ikkunasta ulos ku hoidat sitä ;u;

Taas vähä unohtunu käydä täällä  Embarassed ja en lentäny ikkunasta, kovasti se yritti kyllä litata seinää vasten, mutta onneks olin vahvempi ja sain sen työnnettyy aina pois Very Happy

// olit äsken paikalla :oo
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Helmi 18, 2014 10:02 am

CookieMonster kirjoitti:
Taas vähä unohtunu käydä täällä  Embarassed ja en lentäny ikkunasta, kovasti se yritti kyllä litata seinää vasten, mutta onneks olin vahvempi ja sain sen työnnettyy aina pois Very Happy

// olit äsken paikalla :oo

8'DD Aww, vahva naine.

Joo, täs mää olen aina välil.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 19, 2014 10:18 am

Nukke kirjoitti:

8'DD Aww, vahva naine.

Joo, täs mää olen aina välil.

Perjantaina alkaa talviloma :3 Saa nukuttua vähän univelkoja pois, kun oli navettaviikko ja piti herätä viikonloppuna + maanantaina 5.30 Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Helmi 20, 2014 7:30 am

CookieMonster kirjoitti:
Perjantaina alkaa talviloma :3 Saa nukuttua vähän univelkoja pois, kun oli navettaviikko ja piti herätä viikonloppuna + maanantaina 5.30 Very Happy

Vähänkö hianoo x'D

Solet siis amiksessa? owo Joo, pakko siun on olla siällä opiskelemas ku tuallasii hommia saat tehä ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Maalis 13, 2014 7:27 am

Nukke kirjoitti:

Vähänkö hianoo x'D

Solet siis amiksessa? owo Joo, pakko siun on olla siällä opiskelemas ku tuallasii hommia saat tehä ~


joo olen Very Happy käytiin tänään koulun liikunnassa jossai jumpassa ja ei ees ollu paha Very Happy kuvittelin et en jaksais tehä siellä mitää, ku ei oo toi liikunta oikee innostanu, mut ihan hyvinhän se meni :3 mietin et voisin ostaa itellekki semmosen jumppapallon ku ei ikinä jaksais lähtä mihinkään niin vois vaa ottaa sen pallon ja jumpata vähäsen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimePe Maalis 14, 2014 5:58 am

CookieMonster kirjoitti:
joo olen :Dkäytiin tänään koulun liikunnassa jossai jumpassa ja ei ees ollu paha :Dkuvittelin et en jaksais tehä siellä mitää, ku ei oo toi liikunta oikee innostanu, mut ihan hyvinhän se meni :3 mietin et voisin ostaa itellekki semmosen jumppapallon ku ei ikinä jaksais lähtä mihinkään niin vois vaa ottaa sen pallon ja jumpata vähäsen Smile

Ooh, mäki oon saanu ny selkoo, et voisin lähtee ysin jälkee kuva-artesaaniks opiskelee johki :'3
Oeh, sinähän alat si jumppaan ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 19, 2014 12:29 pm

Nukke kirjoitti:


Ooh, mäki oon saanu ny selkoo, et voisin lähtee ysin jälkee kuva-artesaaniks opiskelee johki :'3
Oeh, sinähän alat si jumppaan ~

Hui kun on menny puol vuotta äkkiä Shocked perjantaina loppu työssäoppiminen ja nyt on viikko syyslomaa ennen ku taas takasin kouluun Crying or Very sad
Aloinko jumppaamaan? en Very Happy mutta kyllä mä kavereiden kanssa kävin kävelyllä aina välillä Very Happy
onko sullaki nyt syysloma vai menikö jo?
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 12.04.2012

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 15, 2015 1:37 am

Ziikku kirjoitti:
Hihii, löysin tänne taas Very Happy Käyks tääl joku vielä?? Smile

aw ootte nii ihania ku ootte käyny täällä :3 ite oon ollu aika epäaktiivinen adminiks king mut oon tosi ilone ku tulin tänne ja katoin et ohhoh täälki on juteltu kiva et jotkut sai täst foorumist jotai irti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lopanneet.palstani.com
katvy

katvy


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 30.04.2015
Ikä : 22
Paikkakunta : vaasa

Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: hauskaa..en tienny et tällänenki paikka on ollu olemassa reilut 3-vuotta...   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 30, 2015 7:53 am

Embarassed
Ziikku kirjoitti:
Hihii, löysin tänne taas Very Happy Käyks tääl joku vielä?? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Käyks tääl viel joku??   Käyks tääl viel joku?? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Käyks tääl viel joku??
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: