Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 OS: Kuoleman kasvot

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

OS: Kuoleman kasvot Empty
ViestiAihe: OS: Kuoleman kasvot   OS: Kuoleman kasvot Icon_minitimeMa Maalis 04, 2013 6:11 am

On hauskaa kun on hauskaa, eikö? Very Happy Mutta valitettavasti mulla nyt oli tylsää nii kirjotin tän tarinanpätkän:

Kuoleman kasvot

Kutsuvat minua Kuolemaksi. Ei se minua sinänsä haittaa, ja kaikkeen tottuu aikanaan. Jopa kaikkein epämiellyttävimpiinkin asioihin. Pelkoon, kirkumiseen, kyyneliin, kauhunhuutoihin. Niistä kaikista tulee arkea, kun ne saa kokea tarpeeksi monta kertaa. Silti väärinymmärretyksi tuleminen alkaa vähitellen painaa jo muutenkin kumaria hartioitani.

En minä ketään tapa, ei ihmisen kohtalo minun käsissäni ole. Minä olen vain se, joka johdattaa sielun pimeän läpi paratiisiin. Tai taivaaseen. Sanokaa sitä miksi haluatte. Eihän Elämäkään synnytä itse kaikkia pikkuisia jotka maailmaan saapuvat, miten minä sitten voisin käydä viemässä kaikilta sen, minkä sisareni antoi? Elämä tuo sielut pimeydestä todellisuuteen, ja minä saatan ne pois. Siinä kaikki. Miksi sitten kaikki pelkäävät minua?

Kai suurin syy on maineessani, joka todennäköisesti ei tule ikinä minua jättämään sen saatuani. Haluaisin olla tukena ja viimeisenä ystävänä, mutta suurin osa kuolleista kulkee koko matkan rinnallani hiljaa, vältellen minuun katsomista. Saattaa olla, että ulkonäkönikin vaikuttaa asiaan. Kukaan ei ole nähnyt oikeaa olemustani. Kietoudun mustaan kaapuun suojautuakseni uteliailta katseilta. Olen vanha, hyvin vanha.

Työni myötä olen kohdannut niin monia erilaisia kohtaloita. Pikkulapsia, vanhuksia, miehiä, naisia, jotka eivät ikinä tule heräämään unestaan enää. Tai mistä minä sen oikeastaan tiedän. En ikinä ole astunut pimeän toiselle puolelle, käännyn rajalla aina takaisin noutamaan seuraavaa matkaajaa. Ehkä taivaassa odottaa toinen todellisuus. Ja sen jälkeen vielä toinen. Ehkä niiden välillä on lisää minun kaltaisia henkiä. Olentoja.

Joskus kohdalleni osuu ihmisiä, jotka tervehtivät minua hymyssä suin. Helpottuneita sieluja, jotka ovat odottaneet tätä matkaa kauan, innolla. Ihmisiä, jotka viimein hengittävät syvään päästessään jättämään kehonsa ja murheensa. Heidän kanssaan saatan keskustella kauan ja syvällisesti ja hyvästellä heidät sitten haikeasti rajalle tullessamme pitkän pimeyden jälkeen. Sillä kuten jo kerroin, minua vihataan. Sanovat, että olen vienyt heiltä jonkun. Vanhemmat, ystävän, sukulaisen. Silloin pysyn hiljaa, mutta he seuraavat silti. Pelkäävät kai jäävänsä yksin. Sillä mitä Kuolema kuolleelle tekisi?

Ja joskus tulee sinun vuorosi. Ehkä huomenna, ehkä vasta monien kymmenien vuosien päästä. Näemme silti vielä. Kuule siis terveiseni äläkä pelkää. Odotan sinua täällä, pimeydessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS: Kuoleman kasvot Empty
ViestiAihe: Vs: OS: Kuoleman kasvot   OS: Kuoleman kasvot Icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 6:37 am

Aww, ihuna 8'3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

OS: Kuoleman kasvot Empty
ViestiAihe: Vs: OS: Kuoleman kasvot   OS: Kuoleman kasvot Icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 9:43 am

Nukke kirjoitti:
Aww, ihuna 8'3

Voi, ihanaa että joku luki sen Very Happy Ja ihanaa nähdä sinua taas Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

OS: Kuoleman kasvot Empty
ViestiAihe: Vs: OS: Kuoleman kasvot   OS: Kuoleman kasvot Icon_minitimeKe Huhti 10, 2013 10:40 am

Manatee kirjoitti:
Voi, ihanaa että joku luki sen Very Happy Ja ihanaa nähdä sinua taas Very Happy

Kyllävaain 833 TERWEMIÄHEEN
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Sponsored content





OS: Kuoleman kasvot Empty
ViestiAihe: Vs: OS: Kuoleman kasvot   OS: Kuoleman kasvot Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS: Kuoleman kasvot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Tarinat-
Siirry: