Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Dissaajat goSussa

Siirry alas 
+3
tyhmyri-ida
Nukke
Manatee
7 posters
KirjoittajaViesti
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeMa Toukokuu 28, 2012 6:35 am

Tuli nyt tänää lisää todisteita sieltä, että goSu on haukkujien ja nolifejen paikka :PP
Mun sisko tanssi tubeen ja laitto sen goSuun, eihän siitä hyvää seurannut ollenkaan :// En nyt lähe kommentoimaan tanssia ollenkaan, mut se oli 1D:n tahtiin ja suurin osa kommenteista oli jotain nolouteen, heiluviin tisseihin tai myötähäpeään liittyvää... joskus mä mietin että mitä kaikkee netti oikeesti tekee nuorille, ei tolleen kukaan kehtais sanoo päin naamaa Sad
Sit kaikki valitti et sen pitäis poistaa se video, ettei se leviäis netissä ja sais mainetta "maailman huonoimpana tanssijana". Ja ku se sit poisti sen, kaikki alko haukkuu sitä vielä lisää. "Miks laitat videon tubeen jos et kestä kritiikkiä?" "Vitsi oot nolo."
Lopulta koko kessa poistettiin, 50:nnellä sivulla. Ja suurin osa sivuista oli täynnä kaikkee asiatonta ja epäreiluu. Siks tulinki tänne teidän seuraan ku tiedän että ootte kypsiä etkä hauku toisia maanrakoon (vaikka laittasin oman tanssivideoni tänne näin Very Happy).
Kiitos kiitos, eipä tässä muuta ^^ Oon vaan surullinen siskon puolesta, mutta ei niitä videoita goSussa vaan kannata jakaa... ei seuraa mitään hyvää ku ne uskoo et voi sanoo mitä vaan netissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeMa Toukokuu 28, 2012 11:03 am

JeBsjeBs, olen huomannu ton goSussa, mut jotenki vaa naureskelen niille dissaajille ja mursuille. Ja sit viel ku sanon sen niille siel kessois, nii siit vasta syntyyki hauskaa 8D Alkaa mutusteleen kaikkee.. Niiden kans on oikein mukawa 'keskustella' Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeMa Toukokuu 28, 2012 8:24 pm

Nukke kirjoitti:
JeBsjeBs, olen huomannu ton goSussa, mut jotenki vaa naureskelen niille dissaajille ja mursuille. Ja sit viel ku sanon sen niille siel kessois, nii siit vasta syntyyki hauskaa 8D Alkaa mutusteleen kaikkee.. Niiden kans on oikein mukawa 'keskustella' Razz
Kyllä :DD Menin sit puolustamaan Iituu yhen sen kaverin kanssa, joka on 12 mut sairaan kypsä ikäsekseen, nii kyl ne aika nopeesti hiljeni Very Happy Ja sit se kessa poistettiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tyhmyri-ida




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 14.05.2012

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: ._.   Dissaajat goSussa Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 5:59 am

Niii ): se oli ärsyttävää ku kaikki tuli sillee:"sun tissit heiluu. Hyi yäk oot iha sika nolo. mä oon harrastanu tanssii 6vuotta ja osaan tanssii paremmin ku sä!" niiku no way o.0
Takaisin alkuun Siirry alas
Bonit
Mussuttaja
Mussuttaja
Bonit


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : Avaruus on aika upea paikka tähän aikaan vuodesta♥

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 6:48 am

Gosulaiset ovat erittäin ''kypsiä'' ihmisiä jotka ei tiedä asioista yhtään mitään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Muumi
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Muumi


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 15.04.2012

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 7:15 am

Bonit kirjoitti:
Gosulaiset ovat erittäin ''kypsiä'' ihmisiä jotka ei tiedä asioista yhtään mitään. Smile
juuri näin
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 10:48 am

Bonit kirjoitti:
Gosulaiset ovat erittäin ''kypsiä'' ihmisiä jotka ei tiedä asioista yhtään mitään. Smile

JeBs o u O Kyl siel joitain apinoita on jotka on mahteja, mut ne on hiljaa siihen asti, kunnes jotkut alkaa mursuaan ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeLa Kesä 02, 2012 1:21 pm

Voisivat ekaks miettii et miltä se haukkuminen ja dissaaminen itestä tuntuis enneku kirjottaa mitää
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimeLa Kesä 02, 2012 3:24 pm

CookieMonster kirjoitti:
Voisivat ekaks miettii et miltä se haukkuminen ja dissaaminen itestä tuntuis enneku kirjottaa mitää

Eine osaa owO
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimePe Kesä 08, 2012 1:20 am

Mä oon ajat sitten huomannu et gosuun ei voi laittaa käytännössä yhtään mitään ilman, että joku ah-niin-kypsä tyyppi tulee dissaamaan - tai joskus joukko sellaisia. Erityisesti jos laittaa jonku videon tmv. . Kuten saimme tässäkin taas huomata.
Sehän on ihan tunnettu tosiasia, että monet gosulaiset on tälläsissä asioissa epäkypsiä eikä juuri tunnu ajattelevan muiden tunteita. Eivät ilmeisesti edes osaa ottaa muiden tunteita huomioon. Ja he tuntuvat kuvittelevan, että netissä saa sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo, oli se sitten kuinka ilkeää tai loukkaavaa tahansa.
Totuushan on kuitenkin se, että heistä suurin osa ei uskaltaisi sanoa puoliakaan gosuun kirjoittamistaan jutuista päin naamaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitimePe Kesä 08, 2012 3:50 am

Ikaros kirjoitti:
Mä oon ajat sitten huomannu et gosuun ei voi laittaa käytännössä yhtään mitään ilman, että joku ah-niin-kypsä tyyppi tulee dissaamaan - tai joskus joukko sellaisia. Erityisesti jos laittaa jonku videon tmv. . Kuten saimme tässäkin taas huomata.
Sehän on ihan tunnettu tosiasia, että monet gosulaiset on tälläsissä asioissa epäkypsiä eikä juuri tunnu ajattelevan muiden tunteita. Eivät ilmeisesti edes osaa ottaa muiden tunteita huomioon. Ja he tuntuvat kuvittelevan, että netissä saa sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo, oli se sitten kuinka ilkeää tai loukkaavaa tahansa.
Totuushan on kuitenkin se, että heistä suurin osa ei uskaltaisi sanoa puoliakaan gosuun kirjoittamistaan jutuista päin naamaa.

JeBs, sellasta se on o . o Ihmiset tajuavat vasta tosiasioita joskus tulevaisuudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Sponsored content





Dissaajat goSussa Empty
ViestiAihe: Vs: Dissaajat goSussa   Dissaajat goSussa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Dissaajat goSussa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: