Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hiusvärit ?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Hiusvärit ? Empty
ViestiAihe: Hiusvärit ?   Hiusvärit ? Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 10:30 am

Niin onko kellään kokemuksia Liilasta hiusväristä ?
Mulla on ollu jo yli vuoden lila hiuväri, mutta en mielestäni ole edelleenkään löytänut sopivaa väriä.
En halua käyttää vielä shokkivärejä joten olen käyttänyt liven hiusvärejä ja viimeksi kokeilin lorealin Lilaa mutta se oli 2 viikkoa ja muttui sitten punaruskeaksi.
Jos sinulla on kokemuksia normaalikauppojen liiloista niih voiko joku suositella jotakin ?
Tykkään enemmän punalilasta kun sinililasta. Mulla oli Liven Sinilila, mutta mun päässä se näytti enemmänkin Tumman ruskeelta >.<
Mun pitäis värjätä ensiviikonloppuna eli ei nyt vaan seuraavani hiukset ja en tiedä mitä otan.. joten haluisin ehdotuksia jos jollakin on kokemuksia ?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Hiusvärit ? Empty
ViestiAihe: Vs: Hiusvärit ?   Hiusvärit ? Icon_minitimeTo Toukokuu 17, 2012 8:54 pm

HAAHAA Mäpä löysin jo mulle sopivat liilat Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

Hiusvärit ? Empty
ViestiAihe: Vs: Hiusvärit ?   Hiusvärit ? Icon_minitimePe Toukokuu 18, 2012 12:26 am

Mun mielestä just noi Live-värit on parhaimpia jos haluaa jotain erikoista tummaa sävyä. Sen sijaan se ruskea... :I No, sanotaanko et se ei ihan näyttänyt mun päässä yhtään samalta ku paketin kuvassa (saattaa tosin johtua mun blondaus-värjäys-putkesta, hahah). Mut niin, mun kokemuksen mukaan Liven värit onnistuu parhaiten ja kans kestää päässä pisimpään. Mut mitä sä löysit itselles? :D Kerro nyt meillekin!

Tietty jos haluut että se lila sävy säilyy pitkään niin kannattaa ostaa joku hoitoaine missä on väriä mukana. Myös shokkivärit on hoitavia, ja jos niitä pistää tummaan tukkaan niin ne nimenomaan sävyttää. Eli joka hiustenpesussa (tai joka toisessa, tai kerran viikossa) hoitoaineen sijaan tai sen kanssa hiukan lilaa shokkiväriä päähän, halutusta tehosta riippuen antaa olla 5-20 minuuttia ja sitte pestään pois.

Sellanen hoitoaine mitä voin lämpimästi suositella on KC Professional ColorMask. Oon käyttänyt niitä isompia puteleita sekä platinablondiin (hopea ColorMask) että punaisiin hiuksiin, ja se on kyllä oikeesti tehokasta ja hyvää ainetta. Mun käsittääkseni niillä on myös violeteille hiuksille tarkotettua hoitoainetta. Ja jos haluut punasensävystä violettia niin ehkä sitte sitä violettia ja punasta hoitoainetta sekasin, itse voi varmaan tutkia että mikä puna-violetti-suhde on paras. Ai, ja kannattaa käyttää kumihanskoja kun laittaa sitä ainetta, ainakin se punanen on aika tujua tavaraa. :D Ja ite oon tykänny laittaa kans semmosen suihkumyssyn päähän kun se hoitoaine on hiuksissa, ei sotke niin paljon.

Tota ColorMaskia saa kampaamoista, mä oon omani ostanu Hairlekiinista. Niissä on yleensä ihan hyvät valikoimat. Semmonen isompi puteli maksaa jotain 10-15 euroa, en muista nyt tarkkaan ku oon viimeks ostanu sitä syksyllä. >_o


Mul on itselläni JÄLLEEN hirvee hiuskriisi, ku haluaisin taas jotain shokkiväriä (pinkkiä varmaan) tukkaan, tai vaihtoehtosesti platinablondia, mut mä luulen et jos nyt valkasen tän pehkon tästä niin multa tippuu latvat pois. :I Olin siis puoltoista vuotta sitten platinablondi, sit heitin ruskeeta päälle, sit punasta (joka oli sekin aika kiva), sit mustaa pari kertaa ja sit valkasin taas että sain vaaleenruskeeta. Eli täs on aika paljon tehty tälle mun tukkaraukalle. Etenkin toi punasen ja mustan jälkenen valkaisu oli aika rankka mun pehkoparalle. :'(

Ku tavallaan tää ruskee on mulle hirveen eksoottinen ja jännä väri ku mulla on ennen tätä viimeks ollu kokonaan ruskee tukka öööö no viidennellä luokalla (sitä kasiluokan hairahdusta ei lasketa) ja oon käyny läpi vihreetä ja keltasta lukuunottamatta tyyliin kaikki shokkivärit - plus mustan ja punasen ja sen platinablondin. Mutta tää ruskea ei ihan anna sitä viestiä muille ihmisille minkä haluisin et se antaa. ;_;
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Hiusvärit ? Empty
ViestiAihe: Vs: Hiusvärit ?   Hiusvärit ? Icon_minitimePe Toukokuu 18, 2012 4:06 am

ostin cypershopista 2 erisävystä liilaa ja ajattelin laittaa niitä omaan päähäni yhtä aikaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
Sponsored content





Hiusvärit ? Empty
ViestiAihe: Vs: Hiusvärit ?   Hiusvärit ? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hiusvärit ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: