Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kesäinen soundtrack

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

Kesäinen soundtrack Empty
ViestiAihe: Kesäinen soundtrack   Kesäinen soundtrack Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 11:27 pm

Mitkä biisit tuovat talvellakin mieleen kesän? Minkä tahdissa on jammailtu läpi lapsuuden ja nuoruuden kesien? Katsotaanko onko meillä yhtään samoja kesäbiisejä. :D Ihanku oisin jotenki innossani kesästä. :I En ees oikeesti oo.

Töissä kuunneltiin eilen The Ketchup Songia ja vaikka oli ihan älytön kiire (ainakin mulla siinä keittiön kanapuolella) niin sen tahdissa oli oikeesti hauskaa tehdä töitä. Mut yllätyin että se oli niin monen vuoden takaa ku tuntuu et se ois soinut ihan pari vuotta sitten. Taidan olla oikeesti tulossa vanhaksi...


(onpa muuten apaattista toi tanssi... ::D)

Ja joku kesä (-04?) soi tämä koko ajan, muistan vieläkin sen ulkoa:


Jossain ihan hamaassa lapsuudessani (90-luvulla <3) kuuntelin muun muassa näitä kesäisin:


En ees osannu sillon englantia, sit lauloin vaan "Ai nou eeni vombat juu boi" :'DDD




Siis yritin etsiä jotain muuta biisiä, tyyliin Rakkauden tähteä tai Nelirivistä tai Nousin kyytin..iä, mutta ilmeisesti Movetron on nykyään niin tuntematon ettei sitä löydy ees Tuubista kunnolla. >:( Mut siis, mulla oli toi yks levy nauhotettuna C-kasetille ja kuuntelin sitä niin paljon et lopulta sitä ei ees voinut enää kuunnella.


Tää on niin hyvä!! *_*

Mut niin! Tunteeko kukaan teistä näitä? :D (Smurffi-biiseinäkin saattaa ainakin muutama noista olla tuttuja...) Kun musta tuntuu et noi on sellasii biisejä et kaikki tietää ne xD


Nyt vähä vanhempana mulla ei oo oikeen ollut sellasia varsinaisia kesäbiisejä. :<
Mut esimerkiks näitä oon kuunnellu viime kesinä:








TÄMÄ on ultimaattinen kesäbiisi. Ihan oikeesti. ;w;


NOIN. Nyt oon linkannut varmaan sata biisiä ja videota, toivottavasti joku jaksaa kuunnella edes jonkun. :'D Linkatkaapa omia kesäbiisejänne, katsotaan millainen kesäsoundtrack meille tulee!

Ja tietysti haluisin kans että kerrotte, miksi ne biisit on kesäbiisejä! :D Mikäs sen parempaa kuin iloiset, aurinkoiset muistot.


EDIT// Ai hitsi, miten saatoin unohtaa Raptorin!? Päädyin äsken jotain kautta kuuntelemaan niiden Tosi tarttuvaa täytebiisiä, ja muistin että joskus ala-asteen lopulla Raptori oli kova sana mun ja parin kaverin keskuudessa.

HUOM TÄS ON VÄHÄN TUHMAT LYRIIKAT NI JOS OOT TOSI PIENI TAI HERKKÄ NI ÄLÄ PAINA PLAYTA.
Oi Beibe oli aina mun suosikkibiisi Kumitisseistä ja Mäkisistä huolimatta. xD Sitä Ouu-Raisakson -levyn miksattua versiota ei vaan löydy mistään. :I
Takaisin alkuun Siirry alas
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

Kesäinen soundtrack Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäinen soundtrack   Kesäinen soundtrack Icon_minitimePe Toukokuu 11, 2012 10:12 pm

OI EI, phineas & ferb! voi luoja, tuosta todellakin tulee kesä mieleen. rakastan noita ;;♥️

omat kesäfiilisbiisit on varmaanki Tokio Hotel - Automatic, Reckless Love - Love Machine, Reckless Love - Wild Touch sekä FINTELLIGENS - MIKÄ BOOGIE. paljastus XD lol, en jaksa enkä osaa alkaa linkkaan niitä, joten noi voi kuunnella tubesta jos kiinnostaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

Kesäinen soundtrack Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäinen soundtrack   Kesäinen soundtrack Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 10:56 am

Jeijeijei, ketsuppilaulu ^^ Tanssin sen tahtiin 5.vuotiaana jumppabaletissa :DD Ja Phineas ja Ferb, oijoi. Mahtavaa :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesäinen soundtrack Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäinen soundtrack   Kesäinen soundtrack Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesäinen soundtrack
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Musiikki-
Siirry: