Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kesäsuunnitelmia!

Siirry alas 
+8
T0MKAULITZ
Jubu
LINNIRAWR
Suklaapupu
Ikaros
Omena
Nukke
Dino
12 posters
KirjoittajaViesti
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimePe Toukokuu 04, 2012 10:15 am

there's a hundred and four days of summer vacation
'till school comes around just to end it
so the annual problem for our generation
is finding a good way to spend it


(lyriikat: Bowling for Soup)


No! Kesä lähestyy pikavauhtia, miten ootte ajatellut viettää sen? Onko kesätöitä? Ripareita? Ulkomaanmatkoja? :D Kertokaa kaikki!

Mun suunnitelmiin kuuluu tällä hetkellä lähinnä töitä, koska tiiän et oon sit aina niin väsynyt niiden jäljiltä etten jaksa vapaapäivinäkään tehdä yhtään mitään. Yritän kyl saada saikkua ainaki alkukesäksi syystä jota en nyt tähän mainitse, niin ehkä ois sitte vähän enemmän omaa aikaa...

Mut yks ajatus ois ainakin lähteä kiertämään Suomea bussikyydillä. Matkahuollon viikon bussipassi maksaa vain 150 euroa ja sillä voi matkustaa niin paljon kuin huvittaa. Viime vuonna tein näin ja oli ihan huisi kokemus! Tänä vuonna otan kyllä opikseni ja a.) yövyn jossain hotellissa yhden tai kaksi yötä ja b.) otan mukaan lämpimämpiä vaatteita koska busseissa on pirun kylmä.

Muita mun aikeita on Persona 3 -pelimaraton, Sailor Moonin kaikkien jaksojen katsominen ja vesisota kaverin kanssa. :3


Viimeinen muokkaaja, Dino pvm La Toukokuu 05, 2012 12:36 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimePe Toukokuu 04, 2012 1:43 pm

Hiuh owo Jännää ~

Eiipä mulla mitään jännää taida olla ... öwö Seikkailua Utsjoen ja Rovaniemen välillä. Saatan käyä Porvoossa ja Helsingissä owO Jnejne....
Plääws T w T
Sitten tietenkin uimista ja jäädelön syömistä ja turhanpäiwästä sekoamista Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 4:50 am

Ajattelin vain istua koneella koko kesäloman ja pelata.

Ainiin, ajateltiin mennä linnanmäelle.

Siinä tais olla kaikki.

Kaverin kanssa spämmätään Team Fortress kakkosta ja Terrariaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 5:02 am

Mä käyn kesäkuussa töissä väh. 2 kertaa viikossa, ja sit olis tarkotus auttaa äitiä sen töiden kanssa.
Heinäkuussa -jonka sain kokonaan vapaaksi- käyn ainakin Porvoossa, Fiskarsissa, ehkä Hangossa ja sit tietty ainakin tusinan kertaa Hesassa. Sit käydään kanssa Mikkelissä mökillä.

Ajattelin käydä kans Hesassa Manga Caféssa, mut katotaan et jaksanko/ehinkö. Sitten käyn tietty Linnanmäellä. Ja käydään kans ehkä kylpylässä tai Ruotsin laivalla, riippuu vähän perheen suunnitelmista.

Ja sitten tietty lojun rannalla, popsin jätskiä ja datailen. Ja kirjoitan/luen fanficcejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 6:41 am

Teen kaikkee ihanaa, ja nautin kesästä
Takaisin alkuun Siirry alas
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 12:43 pm

Siistiä et kaikki aikoo matkustella. :D Mäki unohdin omasta listastani et oon kans menossa käymään Helsingissä varmaan moneenkin otteeseen (koska kaikki parhaat kaverit asuu siellä), vierailen mun isän luona Vaasassa, (dataan dataan dataan,) ja Lintsille oon kans varmaan menossa kämppiksen kanssa.

Hassu juttu muuten, me puhuttiin just kämppiksen kanssa, että mennään johonkin muualle tänä vuonna ko oltiin Lintsillä viime vuonna ja siel ei oikeen ollu mitään sellasta ruokapaikkaa mistä oltais tykätty, ja nyt sinne on rakennettu joku miljoona uutta ruokapaikkaa. :DD Ne kuitenki kuuli ku me arvosteltiin niitä ja oli sillain "VOI EI MENETÄMME KAKSI ASIAKASTA, RAKENNETAAN ÄKKIÄ UUSIA RAVINTOLOITA!!1"

Mut niin, kaikki on kuitenki aikeissa pysytellä koto-Suomessa? :D Must ois sinänsä kivaa lähtee johonki tyyliin Britteihin tai Amerikkaan, mut rahatilanne ei kyl anna periksi. Sen takia mä seikkailenki täällä Suomenmaalla ton bussipassin voimin... xD Seikkailu sekin! Mut entä te, jos voisitte mennä ulkomaille ni mihin menisitte?
Takaisin alkuun Siirry alas
LINNIRAWR
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
LINNIRAWR


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 12.04.2012

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 4:21 pm

Meen leirille isoseks, vähä läksyttämää niit pikkukakaroita Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://linnithedirectioner.tumblr.com/
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 8:11 pm

LINNIRAWR kirjoitti:
Meen leirille isoseks, vähä läksyttämää niit pikkukakaroita 8)
Ohoo, isosena olo on parasta >:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 4:32 am

Kesäsuunitelmiin kuuluu:

-Mökki
-Tietokone
-Järvi
-Luottoystävä
-Lintsi
-Automatka
-VAPAUS
-hyvä ruoka
-Sauna

Eli:
- Aijon olla suurimman osan kesästä mökillä.
-2.6 tai 3.6 on 4 tunnin automatka Rautalammille ( kuopionvieressä)
- Rautalammilla on siis meidän mökki. sielä ajattelin datata ja vähän kaikkee muuta.
-Olemme sielä viikon. Näin aluksi
- Ehkä tapaan luottoystäväni/exäni kesällä lintsillä... katsoo nyt olenko täälä ja onnistuukose edes Wink
-Vapautta vietän mökillä lukemalla minun lempikirjaa jonka lukemista olen odottanut jo koko talven
-Saunotaan joka päivä ja uidaan koska mökki on järven rannassa.´
-Ja ehkä lähetään Ulkomaille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimePe Toukokuu 11, 2012 10:30 pm

hah, mulla olis tarkotus lähteä kesäkuussa viikoksi lontooseen ja sit hesaan jossai vaihees kesää Very Happy pääsee näkeen sitä tyttöystävääki, lintsille ja tällain. sit mökillä varmaa vietetää aikaa, ja kavereide kans tietenki:D

meillä on ihana paikka tällä talolla ku ei tartte ku hypätä aidan yli, ni ollaan jo rannassa:'3
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 11:08 am

Mä muutan suomeeeen! Ja tapaan mun kaikki ihanat kaverit jotka asuu siellä kaukana Very Happy Ja sitte pompin trampalla ja uin ja uiiii, tulee kivaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Muumi
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Muumi


Viestien lukumäärä : 83
Join date : 15.04.2012

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeTi Toukokuu 29, 2012 7:19 am

ei mtn kummost... kotona olenn ja käväsen poris hesas oulus ja hyvinkääl ainaki c; ulkomail ei taidet men ku viime reissu oli semmost rahan törsäyst et hohhoijakkaa... O___O kavereitten kans ja yhel ihanal laituril istuskelu on vrm se perus juttu ;>>
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeKe Toukokuu 30, 2012 10:49 am

No mä aijon mennä 2vk mökille ja veljenpoika tulee mun seuraks ja sitten aijotaan varmaan suurimmaks osaks olla mökillä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeLa Kesä 02, 2012 1:16 pm

jaa-a Very Happy aluks on ainaki 2 vko kesätöitä, sit käyää varmaa Powerparkissa, otan aurinkoo, syön jätskiä, uin ja kaikkee tämmöstä perus kesäjuttuja :DD oon myös kamujen kanssa ja poikaystävän kans myös (joka btw nukkuu tuol mun sängys ku sitä rupes väsyttää ja mua ei vielä Smile vois kyl kohta liittyä sen seuraan) että semmosta mulla :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Bonit
Mussuttaja
Mussuttaja
Bonit


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 12.04.2012
Paikkakunta : Avaruus on aika upea paikka tähän aikaan vuodesta♥

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeMa Kesä 11, 2012 1:09 am

Pitäs käydä rippijuhlissa pari kertaa ja sitte jtn muuta hauskaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimePe Kesä 22, 2012 12:13 am

Tänää poikaystävän kans niitten mökille Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 3:22 am

No ei enää paljoo mitää, oli rippileiri ja olin kaverin mökil ja Kreikas Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesäsuunnitelmia! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesäsuunnitelmia!   Kesäsuunnitelmia! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesäsuunnitelmia!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: