Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 musikaaliset tänne !1

Siirry alas 
+5
Nukke
Ikaros
Jubu
boommm
T0MKAULITZ
9 posters
KirjoittajaViesti
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : rovaniemi

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 7:41 am

mä en tienny et mikä otsikos piti laittaa mut tarkotuksena oli se, että ne jotka soittaa jotai soitinta niii. :3 ite soitan pianoo kuudetta vuotta, huomen olis pt2 tasosuoritus D88 taidan kuolla sinne, nyt ei jännitä yhtää joten tiiän että sitte kolme minsaa enne ku pitää astuu lautakunnan etee, laattaan sinne ja kuume nousee viiteenkymmeneen. ♥

soitatteks te mitää ? ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 7:54 am

mm... soitin pianoa kolme vuotta, mutta kyllästyin siihe Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : rovaniemi

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 8:07 am

boommm kirjoitti:
mm... soitin pianoa kolme vuotta, mutta kyllästyin siihe Very Happy

mäki meinasin kyllästyy, mut oon iha sairaa onnelline etten lopettanu 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 8:11 am

Mä haluisin soittaa poikkihuilua, mutten ole vielä aloittanu. Serkkuni soittaa ja se on kaunista :3 varsinkin pojalta Smile

~ Se ainoa ja oikea kurku ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : rovaniemi

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 8:17 am

Jubu kirjoitti:
Mä haluisin soittaa poikkihuilua, mutten ole vielä aloittanu. Serkkuni soittaa ja se on kaunista :3 varsinkin pojalta Smile

~ Se ainoa ja oikea kurku ~

hee, mu 7v pikkuveli soittaa poikkihuilua ^__^
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 8:54 am

Mä soitin joskus kakarana kannelta (tosin se oli ultratylsää), ja sit oon soittanu kitaraa, vuoden ihan opetuksessa ja sit yli vuoden ihan itekseni. Mun pitäis tosin korjauttaa mun kitara, joka on vähän rikki - sen yks kieli on silleen huonosti siinä kiinni, niin et se särisee ja sit sitä ei voi ite korjata - ja sit vois ehkä ostaa sen 'virittimen'. Eli siis sen, joka auttaa saamaan sen kitaran just oikeeseen vireeseen, niin ettei tartte pelkän korvakuulon perusteella sitä virittää.

...Ja osaan soittaa pianolla ukko-nooan. Jee.... xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Huhti 22, 2012 9:06 am

Naah.. Kerran innostuin soittaan pianoa, mutta siihe se kiinnostus loppukin. Sitten lauloin kerran, mutta eipä siitäkään tullu mitäään. Opin sentään hallitseen jotenki ääntäni ja näi jotain outoa 8D Nojaah ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
lucifeer
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
lucifeer


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Ivalo, tulevaisuudessa se tulee olemaan Seoul, South-Korea ☻♥

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeTo Huhti 26, 2012 4:56 am

mä en soita mitään TT^TT tosin bassoo tai kitaraa ois kiva oppii soittaa. nyt ku mulla jotain rytmitajuaki on, ni onnistuis, ko seiskalla, eli viime vuonna, mulla ei ollu yhtää rytmitajua :'D kaipa se tämä tanssiminen on antanu jotai rytmitajuu
Takaisin alkuun Siirry alas
http://meetat-thehalfway.tumblr.com/
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 1:13 am

Osaan kyl lukee nuotteja mut en osaa tehdä samaan aikaan eri asioita vasemmalla ja oikeella kädellä ni en pysty soittamaan oikeen mitään soitinta järkevästi... :'D Pianoa harjottelin joskus itsekseni soittamaan mut seki oli tosi yksinkertasta soittoa, ja sitäpaitsi jos jossain soinnussa on liian pitkä matka ekan ja vikan koskettimen välillä ni mun pätkäsormet ei yllä... :I Rytmitajua mulla on, mut rumpuja en pysty soittaa YHTÄÄN ku menee kädet ja jalat sekasin. Hmph, meen sekasin jo sillonki ku pitäis keskittyy laulamaan ja taputtamaan samaan aikaan.

Kuoroo oon harrastanu jotain 7-8 vuotta, mut siihen kuoroon pääsee kuka vaan... en siis osaa laulaakaan. Tai kyl mä jotenki osaan, mul on vaan tosi huono lauluääni eikä nuottikorvaa yhtään. En oikeesti ymmärrä, et miltä korkeudelta mun pitäis laulaa ja millon laulan oikeesta kohtaa. Mun kaverit pystyy tunnistamaan äänen korkeuden ku tyyliin pianon koskettimista, mut mä en vaan kuule sitä niin. Se on ihan älyttömän turhauttavaa, koska mä kuitenki tykkään valtavasti laulamisesta ja sit mua vaan hävettää ku laulan niin huonosti.

Nii, ja haluisin kyl osata soittaa viulua ja selloa, ne on sellasia seksikkäitä soittimia. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
LINNIRAWR
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
LINNIRAWR


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 12.04.2012

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 4:13 pm

Soitin pienoa seittemän vuotta, mut lopetin 8< ope kävi hermoille, se oli kakka :< mut etin uutta kotiopea, en haluu opistoon ku tulee teoria samassa <:


+ olin ala-asteella 3-6 luokat musiikkiluokalla (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://linnithedirectioner.tumblr.com/
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : rovaniemi

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimePe Toukokuu 11, 2012 10:15 pm

LINNIRAWR kirjoitti:
Soitin pienoa seittemän vuotta, mut lopetin 8< ope kävi hermoille, se oli kakka :< mut etin uutta kotiopea, en haluu opistoon ku tulee teoria samassa <:


+ olin ala-asteella 3-6 luokat musiikkiluokalla (:

auh, mulla on aivan ihana ope. Very Happy se on ihan suhteellisen kuuluisa pianisti, ja tosi ihana ihmine:DD

teoria on kivaa ni kauan ku on viivi, erik, ollu ja juho samassa ryhmässä:'3 meillo teoriassa inhottava ope, mut onneks kaverit :33
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 10:58 am

PIANOOOO anteeks Very Happy Rakastan pianonsoittoo ja laulamista ja musiikkii muutenki, ah piano ^^ Voisin keskustella pianonsoitosta ja mun kappaleista ikuisuuksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





musikaaliset tänne !1 Empty
ViestiAihe: Vs: musikaaliset tänne !1   musikaaliset tänne !1 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
musikaaliset tänne !1
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Musiikki-
Siirry: