Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 revin kohtuni irti

Siirry alas 
+13
Couse
Admin
Ikaros
Lucifer Diabolus
Mirrel
Meeri 75
lucifeer
Bonit
Ziikku
boommm
Nukke
Neko
T0MKAULITZ
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 24, 2012 7:31 am

Nukke kirjoitti:
Raakaa lihaa tietty o w o Pinkamenaki syö ~

Mutta mistä minä hankin sitä? Marinoitua ei tee mieli, ja ois kiva saaha tuoreena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 24, 2012 7:35 am

Omena kirjoitti:
Mutta mistä minä hankin sitä? Marinoitua ei tee mieli, ja ois kiva saaha tuoreena.

Kuka tietää ouO * möllmöll Ah! My Goddess: Everyone Has Wings animea ~ *
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 24, 2012 7:45 am

Nukke kirjoitti:
Kuka tietää ouO * möllmöll Ah! My Goddess: Everyone Has Wings animea ~ *

TELL ME. I KNOW YOU KNOW WHERE I CAN FIND FLESH.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 24, 2012 8:36 am

Omena kirjoitti:
TELL ME. I KNOW YOU KNOW WHERE I CAN FIND FLESH.

Okeydokeylokey O u O Eti ensin Pinkamena.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 25, 2012 9:16 am

Nukke kirjoitti:
Okeydokeylokey O u O Eti ensin Pinkamena.

Riittäiskö pokka kysymään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeKe Huhti 25, 2012 10:28 am

Omena kirjoitti:
Riittäiskö pokka kysymään?

Thäh, mitä kysymään O uO
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 26, 2012 4:39 am

Nukke kirjoitti:
Thäh, mitä kysymään O uO

Tuoretta lihaa kysymään Pinkamenalta, en halua leivonnaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTo Huhti 26, 2012 5:02 am

Omena kirjoitti:
Tuoretta lihaa kysymään Pinkamenalta, en halua leivonnaiseksi.

Don't worry ^^ Pinkamena näyttää pitävän niistä tyypeistä jotka tykkää samoista asioista kuin itse O u O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 6:46 am

aaaa, olen pihalla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 8:44 am

boommm kirjoitti:
aaaa, olen pihalla Very Happy

Mäki täl hetkel O u O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 9:47 am

Ikaros kirjoitti:
Ja Suklaa, mä tiedän tunteen. Mullakin on menkat aina ihan sairaan kivuliaat, ja oon niiden aikana hirvittävän huonolla tuulella - mua on leikillään verrattu johonkin ukkospilveen - ja multa palaa sillon pinna ihan sairaan helposti. Kerran annoin luokan poikien kuulla kunniansa (eli toivotin ne kauniisti sanottuna hornaan), kun ne epäonnekseen osu mua välkällä kumilla (tmv.) päähän sattumoisin just yhtenä näistä kuun kirotuista päivistä - sinä kyseisenä kertana ne sattu viel olemaan erityisen kipeet. Poikien ilme oli kyl näkemisen arvonen, koska ne ei varmaan ollu ikinä kuullu mun huutavan kenellekään, eikä varsinkaan mun toivottavan ketään hornaan. xD Oon kuitenkin yleensä luokassa se hiljanen tyyppi, lähinnä tosin ihan siitä syystä että mulla ei ole oikeastaan kenellekään mitään asiaa.

Mitä tästä opimme: Älä ärsytä tyttöä silloin, kun tällä on menkat. Toisin sanoen silloin kun hän on nähtävästi erittäin huonolla tuulella.

Joo, siis jos mua joku ärsyttää noina aikoina yhtään, tuo ihminen saa todellakin kuulla kunniansa. Ja sit mul on muutenki välil tosi vaikeet, mä saatan tulla vihaseks vaa mun ystävälle kosk mua ärsyttää se (se ei täs tapaukses ees oo tehny mitään..) ja sit tekis oikeesti mieli vaa alkaa huutaa sille. Ja se todellakin tarvitsee voimia olla tekemättä sitä.

Ja sit viel ku tanssis tuntuu silt, et kenelkää ei oo yhtään kipeet, kun mä harrastan balettii, nii meil on sillee sen näkee sun asusteist, jos sul on menkat, sillon on siis shortsit. Nii sit se on aina sillee ku kiroan siellä ittelleni ja kaikille muille maiilman olioille ja eliöille, "Et ootko sä jotenki vihane meille, ku oot yllättävän hiljanen. Kun yleenhänsä puhut koko ajan", ja sit mä jouduin kerran pyytää särkylääket mun menkka kipuihin tanssi opelt. (vaik ne ei kyl yhtää auta, mut aina vois toivoo) Kosk meiän rehtori oli siel tunnil kattoo, ja se katto mua välil tosi vihasesti... Sad Mut se ei ollu mun mieluisin hetki...

Te ette siis haluu ärsyttää mua tai mtn. sillon ku mul on menkat, koska voin sanoa etten oo kauheen mieluinen ihminen sillo. Mut masennus mul on tyypillist menkkojen aikaa....
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 9:53 am

Suklaapupu kirjoitti:
Joo, siis jos mua joku ärsyttää noina aikoina yhtään, tuo ihminen saa todellakin kuulla kunniansa. Ja sit mul on muutenki välil tosi vaikeet, mä saatan tulla vihaseks vaa mun ystävälle kosk mua ärsyttää se (se ei täs tapaukses ees oo tehny mitään..) ja sit tekis oikeesti mieli vaa alkaa huutaa sille. Ja se todellakin tarvitsee voimia olla tekemättä sitä.

Ja sit viel ku tanssis tuntuu silt, et kenelkää ei oo yhtään kipeet, kun mä harrastan balettii, nii meil on sillee sen näkee sun asusteist, jos sul on menkat, sillon on siis shortsit. Nii sit se on aina sillee ku kiroan siellä ittelleni ja kaikille muille maiilman olioille ja eliöille, "Et ootko sä jotenki vihane meille, ku oot yllättävän hiljanen. Kun yleenhänsä puhut koko ajan", ja sit mä jouduin kerran pyytää särkylääket mun menkka kipuihin tanssi opelt. (vaik ne ei kyl yhtää auta, mut aina vois toivoo) Kosk meiän rehtori oli siel tunnil kattoo, ja se katto mua välil tosi vihasesti... Sad Mut se ei ollu mun mieluisin hetki...

Te ette siis haluu ärsyttää mua tai mtn. sillon ku mul on menkat, koska voin sanoa etten oo kauheen mieluinen ihminen sillo. Mut masennus mul on tyypillist menkkojen aikaa....

Mukawaa D8 Mul ei yleensä poikkea mitenkään tavallisesta sillon ow O Olen yhtä seko ja outo ja pelottawa ja kaikkee ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 10:16 am

Nukke kirjoitti:
 Mukawaa D8 Mul ei yleensä poikkea mitenkään tavallisesta sillon ow O Olen yhtä seko ja outo ja pelottawa ja kaikkee ~

Reiluu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 11:45 am

Suklaapupu kirjoitti:
Reiluu...

JeBajeBa owo Mut katotaa ny mihin suuntaan tää menee O u O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTi Toukokuu 01, 2012 12:46 am

Mulla on vaa pari päivää maha kipee (vähä ennen ku menkat alkaa ja sitte viel jonku aikaa ku ne on alkanu) ja pinna menee vähä helpommin, mut ei kuitenkaa kovin vähästä ja ärsyttää kaikki. Joskus vaa toivon et ne menkat häipyis, nainen kun kummiskin haluun olla Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 3:12 pm

Jos joku keksii jotta miten sen kohdun (tai vaihtoehtoisesti munasarjat) saa revittyä irti niin mulle saa kertoa, mieluusti ennen kello 12:a huomenna koska sillon alkaa työt ja kuolen sinne kun vatsa on niin kipee. Syön särkylääkkeitä ku mikäki hullu mut ei ne tehoo ellen saa olla ihan rauhassa ja aika lailla liikkumatta, mut ku töissä pitää olla seisaallaan/liikkeellä koko ajan ni välil sattuu särkylääkkeestä huolimatta niin paljon et huimaa. :x

Ja mäkin oon pari päivää ennen menkkoja tosi vihanen ja rasittava ja mua ärsyttää kaikki pienimmätkin asiat. :'< Kämppis ei kiitä.

//Lisäystä aamulla klo 11:11: AU. AU AU AU AU AU. AAAUUUUUUUU. AU AU AU.
Takaisin alkuun Siirry alas
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 09, 2012 3:17 am

Nukke kirjoitti:
Don't worry ^^ Pinkamena näyttää pitävän niistä tyypeistä jotka tykkää samoista asioista kuin itse O u O

Toivottavasti ei pahoita mieltään että oon vainoharhainen sen kuppikakuille. :c

Omenan menkat on vain sellaista pientä kipua. Raivoan yhtä pahasti rakkaille Anonyymeille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeTo Toukokuu 10, 2012 7:33 am

On se niin kiva kun kipulääkkeet ei auta yhtään ja se lisää menkkojen aiheuttavaa ärtyisyyttä entisestään... Varokaa, ihmiset. Kiukkuinen, naisten jokakuisesta kirouksesta kärsivä Ikaros on vapaalla jalalla.
...Jos mun luokkalaisilla on yhtään järkeä päässä, ne pysyy kaukana musta seuraavat 6 päivää. Ihan oikeasti. Mä en nimittäin voi luvata etten rupee raivoo/huutaa niille jostain, mikä nyt sattuu saamaan mut ärsyyntymään entisestään. Ihan oikeasti, se ei oo mitenkään kivaa.


....Okei, olen ottanut opikseni. En enää ikinä syö tavallista (laktoosista) jäätelöä menkkojen aikana. Laktoosi-intolerantikkona mulle tulee siitä hirveä vatsakipu ja menkkoihin lisättynä tuloksena on paljon kiroamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 1:15 am

Toissa päivän olin kuolla näist rakkaist kivuist illal, ku tulin kotiin päin tanssist. Mut sitten eilen tuli taas rakas ystäväni migreeni käymään ja vielki kyl aika heikoil fiiliksil... ei varmaa pitäis olla koneel, mut mun pitää muutenki kirjottaa illaks yks hissan työ, viel puolet jäljel.

Heräsin muuten aamul 6.30 ku olin nukkunu koko eilisen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 5:38 am

Dino kirjoitti:

Aika jännä että sun huono tuuli kestää tolleen koko ajan! Very Happy Mulla on oikeen perinteiset PMS-oireet eli about viikkoa ennen menkkoja alkaa pinna kiristyä ja mieliala laskea, ja lisäksi tisseistä tulee tosi arat ja oon jotenki tosi pufff turvonnut muutenki. Mad Pari päivää ennen oon jo tosi ärtyny ja alakuloinen. Sitte sattuu kaks ekaa vuotopäivää ihan älyttömästi ja sitte oonki taas ihan okei kaiken kanssa. :') (Enemmän tai vähemmän.)

No joo, mä oon oikeestaan koko sen typerän menkka-ajan tosi ärsyyntyny ja kiukkunen. Välillä se vähän helpottaa ja oon enemmän tai vähemmän normaalil tuulella, mut sillonkin suutun/ärsyynnyn tosi helposti pienimmästäkin asiasta. Jaajaa, käy sääliks mun perhettä/kavereita/luokkalaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





revin kohtuni irti - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: revin kohtuni irti   revin kohtuni irti - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
revin kohtuni irti
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: