Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ~ Juotteko kahvia ~

Siirry alas 
+15
Manatee
LINNIRAWR
Omena
lucifeer
Jubu
Hemuli
Suklaapupu
Morgenstern
boommm
Ziikku
Ikaros
Muumi
Nukke
Bonit
T0MKAULITZ
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 5:34 am

lucifeer kirjoitti:
mä oon ennemminkin se, joka kittaa iha kympil cappuccinoja : D mutta kyllä starbucksitkin menee ! ♥️

cappucino on ihan hyvää Very Happy ainaki se daim-juttu
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 17, 2012 7:22 am

boommm kirjoitti:
mitä starbucksit edes on? Very Happy

Ne on kahvei... siis ne nimet tulee siit kahvilast starbucks, joita on amerikas...
Takaisin alkuun Siirry alas
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 24, 2012 2:06 am

Kahveista saan oksennusreaktion ja pakottamisen jälkeen on huono olo joten en. Pärjään teellä ja kaakaolla hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 6:48 am

Omena kirjoitti:
Kahveista saan oksennusreaktion ja pakottamisen jälkeen on huono olo joten en. Pärjään teellä ja kaakaolla hyvin.

miten ihmeessä 0.0
Takaisin alkuun Siirry alas
LINNIRAWR
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
LINNIRAWR


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 12.04.2012

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 7:50 am

Juon, joka aamu Smile kahvi on hyvvääääääääää♥️
Takaisin alkuun Siirry alas
http://linnithedirectioner.tumblr.com/
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 10:03 am

LINNIRAWR kirjoitti:
Juon, joka aamu Smile kahvi on hyvvääääääääää♥️

En juo aamusin, välil varastan aina muilt koulus ja sillee. Siis pyydän huikkaa, ja koska mun ystävät on nii ihania niin tiettyhän mä saan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
LINNIRAWR
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
LINNIRAWR


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 12.04.2012

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 27, 2012 1:08 pm

Suklaapupu kirjoitti:


En juo aamusin, välil varastan aina muilt koulus ja sillee. Siis pyydän huikkaa, ja koska mun ystävät on nii ihania niin tiettyhän mä saan <3

mun kaverit ei tuo kahvia kouluun bounce epistä D8 ehkä rupeen roudaamaan kahvia ite kouluun Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://linnithedirectioner.tumblr.com/
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 28, 2012 11:20 am

Multa kysyttiin tänään äidin hoitolapsen synttäreillä jotain tyyliin "Ai, etkö sä juokkaan kahvia?" niin kuin olis itsestäänselvyys et joisin sitä. Äiti siin vaan totes jotain sen suuntasta, että kyllä mun ikäsen vois jo olettaa juovan kahvia. Jaajaa, että näin.

....Ehkä mun pitäis joskus yrittää juoda sitä? Siitä on aikaskin kauan kun viimeks maistoin, ja sitähän sanotaan että maku voi muuttua. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Manatee
Mussuttaja
Mussuttaja
Manatee


Viestien lukumäärä : 118
Join date : 12.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Keskimaa <3

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 30, 2012 12:31 pm

En juo, olen vielä nuori :DD Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nukke
Aktimussuttaja
Aktimussuttaja
Nukke


Viestien lukumäärä : 362
Join date : 12.04.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Utsjoki, jumalan selän takana

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 30, 2012 4:43 pm

Manatee kirjoitti:
En juo, olen vielä nuori :DD Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa Smile

Mie en taida juoda piiitkään aikaan O u o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkewashere.tumblr.com
CookieMonster
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
CookieMonster


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 12.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Korvessa

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 30, 2012 11:46 pm

En juo kahvia >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Mirrel
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Mirrel


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 18.04.2012
Ikä : 26

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 7:42 am

en juo, mutta vois se kai olla hyvää jos siinä olis jtn kermavaahtoa ja suklaata. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://needyounow.blogaaja.fi/
morning smoke

morning smoke


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 03.05.2012

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 2:21 pm

emmä mitenkää säännöllisesti, joskus jos meen kahville tai sit tekee vaa mieli idk
Takaisin alkuun Siirry alas
Omena
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Omena


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 24.04.2012
Paikkakunta : Taikamaailma

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 4:55 am

boommm kirjoitti:
miten ihmeessä 0.0

Siis mä vaan meinaan oksentaa sen heti kun yritän juoda. Ja jos pakotan niin särkee päätä ihan kerpeleesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dino
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Dino


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 03.05.2012
Paikkakunta : The City of Rainbow Dreams: Celadon City

~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 5:13 am

Mäkään en pidä kahvista. Tuoksu on sekä kahvinporoissa että valmiissa kahvissa aivan ihana, mut maku on tosi bleh. Teetä rakastan ihan järjettömästi, jos oikein innostun ni sitä menee litrakaupalla päivässä, ja tykkään kans joistain kylmäkahveista niinku Starbucksin Seattle Lattesta. Ja Mäkkärin jääkaramellilattesta, vai mikä onkaan pfft.

Ikaros kirjoitti:
Multa kysyttiin tänään äidin hoitolapsen synttäreillä jotain tyyliin "Ai, etkö sä juokkaan kahvia?" niin kuin olis itsestäänselvyys et joisin sitä. Äiti siin vaan totes jotain sen suuntasta, että kyllä mun ikäsen vois jo olettaa juovan kahvia. Jaajaa, että näin.
Toi on muuten ihan sairaan rasittava asenne! Mäki oon aika vanha (no, sanotaan et täysikänen) jo, ja kuulen tota joka pirun sukutapaamisessa. Tottakai mä voin sitä juoda jos pakko on, juon mä vaikka kuravettä tai pissaa jos täytyy, mut mieluummin en. :I Ei kahvi loppujen lopuksi oo ees mitenkään terveellistä, miks aikuiset haluu et niiden lapset rupee juomaan sitä? Samalla lailla vois sanoa että "kyllä 15-vuotiaan vois jo olettaa tupakoivan", sosiaalisista tilanteistahan siinäkin on kyse samalla lailla kuin kahvinjuonnissa näissä meiän tapauksissa.

Mun mummi on lisäksi sitäkin mieltä et mun pitäis juoda viiniä ruokajuomaksi juhannuksena ja jouluna. WTF? En yleisesti ottaen tykkää alkoholista, miks mun täytyis sitä(kin) väkisin juoda?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Juotteko kahvia ~   ~ Juotteko kahvia ~ - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
~ Juotteko kahvia ~
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: