Me lopanneet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Me lopanneet

Kaikki gosuttajat tänne(:
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Väitellään~

Siirry alas 
+8
Ikaros
Nukke
Sick Sick Sick
Morgenstern
Suklaapupu
boommm
Couse
Neko
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Neko
Mussuttaja
Mussuttaja
Neko


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 14.04.2012
Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:22 am

Ja ketään ei varmaan kiinnosta väitellä kanssani, maailmankaikkeuden hallitsemisesta. Maailman hallituksesta, ym.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:23 am

Hei nemo, onks Ocarina of time hyvä. Mun sisaukset on pelannu sen... mut mä en. Ja sä sanoit et sul on ne kaikki, nii siis onks se hyvä??
Takaisin alkuun Siirry alas
Neko
Mussuttaja
Mussuttaja
Neko


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 14.04.2012
Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:23 am

Suklaapupu kirjoitti:
Hei nemo, onks Ocarina of time hyvä. Mun sisaukset on pelannu sen... mut mä en. Ja sä sanoit et sul on ne kaikki, nii siis onks se hyvä??

On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neko
Mussuttaja
Mussuttaja
Neko


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 14.04.2012
Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:24 am

Sick Sick Sick kirjoitti:
Neko kirjoitti:
Ihmis mieli on sairas ja hyvin kieroutunut.

Todellaki <3

Toisaalta ihmismieli on mielenkiintoinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:25 am

Neko kirjoitti:
Ja ketään ei varmaan kiinnosta väitellä kanssani, maailmankaikkeuden hallitsemisesta. Maailman hallituksesta, ym.

ei mulla ainakaan : p
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:28 am

Neko kirjoitti:
On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut.

Kiitos tiedosta...

Noh, tässä erittäin mielenkintoinen aihe, miks ihmees ihmiset valmistaa pahaa halppis suklaata, kun ei siin oo mitää järkee tehä jtn. mikä on epäterveellistä ja pahaa.

Ja sitten miks jos mun edes on salmiakkei (pahoi sellasii), nii mä sit otan yhen ja syön sen. Sit se on pahaa. sit hetken pääst otan seuraavan, vaik se on pahaa. En mä todellakaan rupeis syömään jtn. hernekeittoo jos se olis mun nenän edes pitkään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Neko
Mussuttaja
Mussuttaja
Neko


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 14.04.2012
Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:29 am

Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:33 am

Neko kirjoitti:
Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat.

Oot varmaan mua viisaampi, kosk oon nuorempi. Mutta kuitenkin, oon mä mielestäni aika kohtuu viisas olio ikäisekseni
Takaisin alkuun Siirry alas
Neko
Mussuttaja
Mussuttaja
Neko


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 14.04.2012
Paikkakunta : Siellä, missä sinä et.

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 7:37 am

Suklaapupu kirjoitti:
Neko kirjoitti:
On, ehkä paras Zelda jota olen pelannut.

Kiitos tiedosta...

Noh, tässä erittäin mielenkintoinen aihe, miks ihmees ihmiset valmistaa pahaa halppis suklaata, kun ei siin oo mitää järkee tehä jtn. mikä on epäterveellistä ja pahaa.

Ja sitten miks jos mun edes on salmiakkei (pahoi sellasii), nii mä sit otan yhen ja syön sen. Sit se on pahaa. sit hetken pääst otan seuraavan, vaik se on pahaa. En mä todellakaan rupeis syömään jtn. hernekeittoo jos se olis mun nenän edes pitkään...

Suklaa, ihmiset ovat ahneita. Ihmiset yrittävät muutenkin tuottaa itselleen mielihyvää, syömällä vaikka suklaata. Joka on epäterveellistä. Halpa suklaa taas saattaa olla samanlaista kuin kallis, mutta eri paketissa. Ihmisen aivot mielikuvan, että suklaa ei ole samaa kuin toisessa paketissa jolloin se saattaa maistua pahalle. Tosin jotkin halpa suklaat ovat pahoja, eikä sille voi mitään. Kaikilla ihmisillä ei ole kovinkaan paljoa rajaa, joten halpa suklaa saattaa olla myös parempi vaihtoehto. Tosin myös halpa suklaan valmistamisesta, saattaa tulla enemmän voittoa. Ihmiset ajattelevat säästävänsä rahaa ostamalla halvempaa suklaata.


Anteeksi sekava selitys, pää on kipeä joten eläkää sen kanssa.


Suklaa, totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ikaros
Mussuttaja
Mussuttaja
Ikaros


Viestien lukumäärä : 113
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 10:53 am

Neko kirjoitti:
Hmm... Voisin periaatteessa sanoa, olevani keskiverto ihmistä älykkäämpi. Tosin, tällöin ihmiset katsoisivat minua kieroon ja nauraisivat.

Kylhän sä varmasti oot mua fiksumpi, koska oothan sä mua vanhempikin, mutta oon mäkin ikäisekseni aika älykäs. Ainakin omasta mielestäni, ja kyllä mä sitä aika usein kuulen sanottavankin. Oon kuulemma kanssa järkevä ja ikäisekseni aikuismainen jne. Ja oon kiinnostunu monista jutuista, joita muut mun ikäiset pitää tylsinä. Kuten kaikki valtioiden hallintamenetelmät, historia, luonnontieteelliset dokumentit jne.
Tosin, turha siitä on yleensä ihmisille sanoa. Ne kun ihan oikeasti vain katsois kieroon ja naurais jutun sanojalle. Jotkut jopa suuttuis.

Mut sitähän sanotaan, että ihminen osaa kyllä arvioida millon joku on häntä itseään aivokapasiteetiltaan pienempi, mutta ei osaa arvioida, milloin joku on häntä älykkäämpi. Sillon hän yleensä katsoo kyseisen ihmisen olevan älykkyydeltään samassa tasossa itsensä kanssa. Koska silloin hän ei tiedä, että hänen tiedoissaan on vajeita jotka tämä toinen ihminen tietää.
Näin siis useimpien ihmisten kohdalla, ainakin yhden teorian mukaan. Tosin tämäkin on aikalailla yleistämistä.
Ja tiedän, mun selityksestä ei saa mitään selvää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suklaapupu
Mussuttaja
Mussuttaja
Suklaapupu


Viestien lukumäärä : 205
Join date : 13.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 10:56 am

Ikaros kirjoitti:
Kylhän sä varmasti oot mua fiksumpi, koska oothan sä mua vanhempikin, mutta oon mäkin ikäisekseni aika älykäs. Ainakin omasta mielestäni, ja kyllä mä sitä aika usein kuulen sanottavankin. Oon kuulemma kanssa järkevä ja ikäisekseni aikuismainen jne. Ja oon kiinnostunu monista jutuista, joita muut mun ikäiset pitää tylsinä. Kuten kaikki valtioiden hallintamenetelmät, historia, luonnontieteelliset dokumentit jne.
Tosin, turha siitä on yleensä ihmisille sanoa. Ne kun ihan oikeasti vain katsois kieroon ja naurais jutun sanojalle. Jotkut jopa suuttuis.

Mut sitähän sanotaan, että ihminen osaa kyllä arvioida millon joku on häntä itseään aivokapasiteetiltaan pienempi, mutta ei osaa arvioida, milloin joku on häntä älykkäämpi. Sillon hän yleensä katsoo kyseisen ihmisen olevan älykkyydeltään samassa tasossa itsensä kanssa. Koska silloin hän ei tiedä, että hänen tiedoissaan on vajeita jotka tämä toinen ihminen tietää.
Näin siis useimpien ihmisten kohdalla, ainakin yhden teorian mukaan. Tosin tämäkin on aikalailla yleistämistä.
Ja tiedän, mun selityksestä ei saa mitään selvää.


Ei ees ollu, kyl mä ainakin sain....
Takaisin alkuun Siirry alas
T0MKAULITZ
Mussuttaja
Mussuttaja
T0MKAULITZ


Viestien lukumäärä : 115
Join date : 13.04.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : rovaniemi

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 15, 2012 10:49 pm

miks kukaa ei tiiä Jeffreetä ):::
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 12.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 16, 2012 3:42 am

boommm kirjoitti:
Couse kirjoitti:
boommm kirjoitti:
miksei koiria syyä yleisesti?

no hyi perse, haluisikko sitte syyä dogeja!! Evil or Very Mad

en, mutta en älyy miks niitten elämä on yhtää sen arvokkaampi ku vaikka naudan : <


Eine kai ookkaan, mut just ton takii en sö lihaa ollenkaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lopanneet.palstani.com
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 16, 2012 4:15 am

Admin kirjoitti:
boommm kirjoitti:
Couse kirjoitti:
boommm kirjoitti:
miksei koiria syyä yleisesti?

no hyi perse, haluisikko sitte syyä dogeja!! Evil or Very Mad

en, mutta en älyy miks niitten elämä on yhtää sen arvokkaampi ku vaikka naudan : <


Eine kai ookkaan, mut just ton takii en sö lihaa ollenkaan Very Happy

määkin lopettaisin lihan syömisen jos pystyisin Very Happy ja jos se ei olis äitille niin kummallinen asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 16, 2012 7:25 am

Kumpi on Parempi Kurku vai Kurku ? Razz


~ Se ainoa ja oikea kurku ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
fasu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
fasu


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 12.04.2012

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 8:24 am

Jubu kirjoitti:
Kumpi on Parempi Kurku vai Kurku ? Razz


~ Se ainoa ja oikea kurku ~

Kurkku!
Takaisin alkuun Siirry alas
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 8:26 am

Jubu kirjoitti:
Kumpi on Parempi Kurku vai Kurku ? Razz


~ Se ainoa ja oikea kurku ~

kurku? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 8:46 am

fasu kirjoitti:


Kurkku!


Eiei tuota vaihtoehtoa ei ollut Razz

~ Se ainoa ja oikea kurku ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 8:53 am

Jubu kirjoitti:


Eiei tuota vaihtoehtoa ei ollut Razz

~ Se ainoa ja oikea kurku ~

se onkin sitten mielenkiintoinen kysymys, että miksei ? Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Jubu
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
Jubu


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 13.04.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Kurkula

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 8:57 am

boommm kirjoitti:

se onkin sitten mielenkiintoinen kysymys, että miksei ? Mad


Nokun se oli kurku kysymys :3

~ Se ainoa ja oikea kurku ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jubunblogi.blogspot.com/
boommm
Uutuusmussuttaja :3
Uutuusmussuttaja :3
boommm


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 14.04.2012
Ikä : 26

Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 18, 2012 9:00 am

Jubu kirjoitti:


Nokun se oli kurku kysymys :3

~ Se ainoa ja oikea kurku ~

jumanperhana, kurkut syrjii kurkkua Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Väitellään~ - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Väitellään~   Väitellään~ - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Väitellään~
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Me lopanneet :: Foorumi :: Yleinen-
Siirry: